Chickenmum Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Kan fysisk aktivitet gjøre at en hovner akutt opp? Nettopp vært ute og gått tur, og dro minstemann på akebrett - og vel inne ser jeg at hender og armer har hovnet veldig opp. Bena også. Ble litt usikker. Ei uke til termin.
Myy Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har fått en del vann i kroppen nå mot slutten. (jeg har også en uke igjen til termin) Dette blir mye værre desto mer jeg anstrenger meg. Jeg er en del ute å går siden jeg har hund, og om jeg går for langt blir jeg veldig sliten. Syns alle kroppsdeler bare hovner opp! Spesielt beina. Merker jeg bare får mer og mer vann jo nærmere termin jeg kommer, og det skal mindre og mindre til før jeg hovner veldig opp etter jeg har gjort noe. Dette er helt normalt
Chickenmum Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Godt å høre. Har ikke hatt vann i kroppen før nå, men tydelig at den fysiske aktiviteten gjorde utslaget. Skal finne senga nå og ta en liten dupp. :-)
Myy Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Var sånn jeg også merket det! Ja, du får slappe av litt. Sov godt
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Det kan skje ja. Også husk - salt binder vann. Jeg ble faktisk rådet til å drikke mye vann, det skal merkelig nok hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå