Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 at det har vært et barn dere har fått en spesiell tilknyttning til enn de andre barna? Mener ikke at dere favoriserer det barnet dere liker best, men har dere møtt et barn dere synes det er noe helt spesielt med i forhold til de andre?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Ja, det er veldig normalt. Ikke at de er mer spesiell enn de andre, men at kjemien er kjempebra. Sånn er det jo utenfor jobb også. Du har jo enkelte du klikker bedre med enn andre.
Ranveig R Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Ja, det er klart at det er nokre barn ein "klikkar" bedre med enn andre. Lenge sidan eg jobba i bhg no, men det er framleis eitt barn eg blir varm inni meg av å tenke på, og lurar på korleis h*n har det no.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 ja, så absolutt! barn er forskjellige og har ulik personlighet akkurat som voksne. En får ofte ulikt forhold til barna, noen er mer lik en selv og kjemien stemmer bedre enn på andre, noen er kansje mer utadvente og en lettere blir kjendt med barnet. jeg hadde et par barn i min barnehage som det klaffet bedre med enn andre, uten at jeg gjorde noe forskjell eller favoriserte de i forhold til de andre barna=) jeg tenker også ofte på hvordan det går med dem nå, hvor mye de har vokst dette året jeg har vært hjemme osv. men det gjør jeg også med de andre barna da, men de "spesielle" for meg betyr noe ekstra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå