Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Nå har jeg 5 uker igjen til termin og har plutselig fått større lepper... Trodde det var noe som kom litt nærmere termin jeg da? Er det flere som har opplevd det samme ? Litt som å prøve restylane kan du si he,he... Vi var sammen med venner i går og hun kommenterte det,synes jeg begynte å se "klar" ut.Hadde vært fint om jeg slapp å gå over tiden i hvertfall
MillaCamilla Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei Jeg har sett annerledes ut i ansiktet (lstørre lepepr og nese samt glattere rundt øynene) i over 3 uker nå og har enda 1,5 uker til termin:) Jordmor sa det er vannansamlinger og nå har jeg begynt å få det i fingrene også, herlig. Jeg håper jeg slipper å gå over termin, men det er det desverre ingen som vet:)
ninayngve Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde ikke lagt merke til at ansiktet var forandret, men møtte en gammel venninne som kommenterte at leppene mine var annerledes. Litt hoven i kroppen generelt nå merker jeg, så da er det nok pga vannansamlinger. 2 uker igjen til termin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå