manla Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Får litt panikk her, noen som har fått positiv test allikevel? Føler ikke at jeg har noen symptomer, bortsett fra mensmurringer og stikninger av og til. Trøtt, men det kan vel komme av cyclogesten. Føler at visse ting lukter litt annerledes, men det kan vel også være at psyken min spiller meg et puss... Håper sånn på positivt resultat!!! Vet ikke om jeg orker å gå igjennom dette en gang til... Dette ble litt sytete... Positive erfaringer mottas med takk!
stinemin med tvillinger Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei , ømme bryster trenger ikke bety noe som helst, jeg hadde ikke det skikkelig før jeg var 6uker på vei denne gangen, Ofte har man ømme bryster fordi eggløsningsspryten virker, når den er ute av kroppen er de ikke ømme lenger, det kommer tilbake når hcg stiger raskt . noen har det ikke i det hele tatt. jeg har hatt 5 forsøk og alle gangene har det vært forskjellige symtomer. ømme og ikke ømme. Men når jeg hadde stikninger i livmor var jeg gravid faktisk... spennende dager for deg nå. lykke til.
poppys Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Hei.Jeg hadde ømme bryster i stimuleringsfasen,men de har vært helt normale den siste uken.Jeg testet positivt på torsdag,og er nå 4+3 dager på veg:-)
sommerbaby<3 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Vi er akkurat like langt, er også på rugedag 11.. kjenner ingenting, borsett fra at jeg er veldig trøtt. Kan som du har skreve komme av cyclogesten.. Har sååå lyst å teste, men skal prøve å vente til tirsdag, blir spennende! Skal du vente til testdag? Lykke til
manla Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Takk for svar. Skal egentlig ta blodprøve på torsdag, men tror jeg skal ta test hjemme på onsdag hvis jeg klarer å vente :-) hvis ikke mensen kommer først.. Men det gjør den jo ikke :-) Har du testdag tirsdag? Rart at det er forskjellig testdager på de forskjellige klinikkene.. Lykke til med testingen!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hei rd 11 jenter! Ikke bekymre dere for manglende ømme pupper! Jeg har vært gravid 6 ganger, og har aldri fått ømme bryster før uke 5-6! Jeg har alltid testet positivt på rd 10, så jeg er FOR tidlig testing ;-)! Lykke til!!!! Klem fra ei som er 11 uker på veg :-)!
MK73 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Hei, gammel (p)røver!! Så deilig at du snart er 12 uker på vei! Gratulerer med det :-) Da forsvinner kanskje p-en igjen snart?
MammaHåpet Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 jeg var gravid en gang, da hadde jeg litt ömme bryster fra uke 5, ikke för. innen det hadde jeg bare litt svake mensmurringer. Så ikke tenk på det
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 For meg har ømmer pupper vært det "sikreste" gravid-tegne før pos. test. På de 4 først neg. forsøkene ble puppene normale ca. 1 uke etter innsetting. På 5. forsøk (SA) holdt de seg ømme helt fram til pos. test, og sånn var det på 6. forsøk også.
Fanny74 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Eg har aldri hatt ømme pupper, verken då eg vart gravid eller ved mine 5 negative forsøk. Det varierer akkurat som alle andre gravidesymptomer, nokon er kvalme, andre ikkje. Det samme er det med brysta. Eg hadde lite og ingen symptomer før eg kjente liv i uke 19. Så ikkje mist motet pga dette. Lykke til!
apriljente-66 Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Hei, alle rugere. Hadde fryseforsøk fredag 29.1 og er på rugedag 10. Satte inn ed-egg; 1 4-delt og 1 3-delt. Har også vært opptatt av å sjekke; ømme bryst eller ikke. Ved negative tester har jeg fra dag 9 har jeg merket at brystene er mindre ømme og at de faller litt sammen, slik som nå. Ved 1 positiv test har jeg hatt tydelige stikkinger og ømme bryst. Kan det være forskjell fra gang til gang? Jeg tviholder fortsatt på et lite halmstrå av håp. Vil tro murringer er det aller tydligste tegnet, for de som har det Lykke til alle sammen!
Rose69 Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Har aldri hatt graviditetssymptomer de første ukene (i begge svangerskap), og med førstemann superlav HCG (64 rg 16).Følte meg IKKE gravid i d hele tatt. Så her er alt mulig!Ingen fasit :-) Lykke til!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hatt 8 ivf-forsøk tilsammen. I alle forsøkene unntatt det siste har jeg hatt ulike symptomer, bl.a. ømme bryster og murring i livmoren. Jeg var ikke gravid noen av gangene (med unntak av én veldig tidlig SA, samme dag som test/blodprøve). I mitt 8. og aller siste forsøk nå i høst, så fikk jeg absolutt ingen bivirkninger. Ikke ømme bryster en gang, som jeg hadde hatt alle de andre gangene. Og etter hvert fikk jeg menssmerter. Jeg hadde hele tiden regnet med at jeg ville få tidlige symptomer ved graviditet, og var helt sikker på at menssmerter var et skikkelig dårlig tegn. Jeg var derfor bombesikker på at denne gangen var jeg ihvertfall ikke gravid! Så feil kan man altså ta. Det viste seg at det var to vitale tvillinger der inne, og jeg er nå 21 uker på vei :-) Det kan også nevnes at jeg knapt har hatt ømme bryster i løpet av svangerskapet, bare litt rundt uker 6, tror jeg det var. Så ikke heng deg opp i om du har symptomer eller ikke! Det er faktisk helt umulig å vite før du har fått mensen eller testet. Masse lykke til til deg!
Hedda39 Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Astra: Ble helt rørt da jeg leste profilen din,... så fantastisk det må være å vente tvillinger etter å ha ventet sååå lenge,.... Vi har vært prøvere o litt over to år og skal starte ivf straks,...sender søknaden om et par -tre mnd,..må bare få tatt noen prøver til først!! Litt av en prossess,.... Jeg gruer meg,- mest til den skuffelsen det vil være hvis vi ikke klarer det og må gjennom flere forsøk. Men du er jo et bevis på at det går ann å få det til selv etter lang prøvetid,... så godt jeg dumpet bort i innlegget ditt,... kos deg ...og lykke til med alt fremover:)
apriljente-66 Skrevet 12. februar 2010 #15 Skrevet 12. februar 2010 Hei hvordan går det med dere? Ingen symptomer her, har tatt blodprøve og venter til mandag med svar. Ønsker alle en god helg
Prøvigjen Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 Hvordan går det med dere nå da??) Jeg er i dag på rugedag 11. Og teite meg tok en test i dag som var negativ:(( Men enda ingen mens, og masse murringer i magen har jeg hatt mer eller mindre siden forrige helg. Blir sprøøø av denne symptomjakten, og selvsagt skuffet over negativ test i dag...
tuttelura Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er på rugedag 9 i dag, vårt 5. IVF. Dette forsøket har jeg hatt en god følelse hele veien, frem til nå. Nå har det dabbet av og jeg er ganske sikker på at det ikke går denne gangen heller... De ømme puppene har forsvunnet de siste par dagene - akkurat som en skrev lenger opp. De små stikningene jeg har hatt i magen har gitt seg og jeg lengter egentlig bare til å "bli normal" igjen.. Tok en test i går kveld, bare for å se at eggløsningssprøyten var ute, og det var den. Vet jo at den testen ikke "teller", ihvertfall ikke for annet enn å se at eggløsningssprøyten er ute av kroppen.. Men, mistet liksom litt piffen allikevel...
Prøvigjen Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Hei Tuttelura, noe nytt i dag eller? JEG våknet til masse murringer i morrest (også!),men fortsatt ingen mens....blir helt kokkkooo av dette. Snakk om å bli holdt på pinebenken;-) Men er jo selvsagt glad siden Tanta ikke enda er kommet. Da er det jo fortsatt håp! ..men huff, for ei ventetid! Men håpet er liksom ikke såå stort nå siden jeg testet negativt i går (dag 11 etter innsett). Dette er et fryseforsøk da, så har jo ikke tatt eggløsningssprøyte..
hope76 Skrevet 15. februar 2010 #19 Skrevet 15. februar 2010 Vårt 3. forsøk og vi har dessverre ikke lykkes ennå. Ønsket om barn er så stort, og tiden dreier seg stort sett om å tenke og lengte. Jeg skal teste i morgen, men klarte ikke vente lenger... Tok en test i dag tidlig som var negativ... snufs... MEN har ikke fått menstruasjon ennå. Kan det fortsatt være håp? Dersom ikke denne runden går kaster vi oss på fryseforsøk så snart vi kan. Noen som vet prosessen videre vedr. fryseforsøkene? Jeg krysser fingrene for oss alle...
tuttelura Skrevet 15. februar 2010 #20 Skrevet 15. februar 2010 Testet negativt i dag, på rugedag 11 - så antar det er over nå.. Har etterspurt jrn min fra Aleris, og sendt mail til Nordica med spørsmål ift assisted hatching. Eggene fester seg ikke hos meg, så tenkte kanskje AH kunne være noe.. Erfaringer noen?
apriljente-66 Skrevet 16. februar 2010 #21 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har også testet negativt på blodprøvetesten, så da er vi tilbake til start. Har også vært gjennom ass.hatching, det kan være verdt å prøve tuttelura. Jeg ble heller ikke gravid med det. Lurer på hva som skal til egentlig. Er det mange som bruker babyklister eller en halv paracet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå