Gå til innhold

Noen fra Nord Norge?


høstblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal flytte til bodø nå til sommeren.. ca rundt juni blir det, om alt går bra og jeg har sånn halveis rett så er det vel slutten av september at det blir baby her:).. Hadde vært kjempe fint å bli kjent med noen i samme situasjon der oppe:) Trilleturer og kafeturer, samt noen og dele erfaringer med:)

Har ingen barn fra før, så dette er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oslo nå, og er opprinnelig fra sørlandet:). Mens sambo er nordfra, derfor flytting.. Skulle ønske skolen bare kunne være ferdig så vi kunne flyttet oppover og kommet i gang der opp:) Og bli kjent med flere som snart får store mager og fremtidige trillevenninner:)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor på Bardufoss... men blir kanskje flytting til tromsø...etterhvert...(veldi usikkert enda)...foreløbig termin er 27 sept...gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) fint at vi er en del fra Tromsø da. Kanskje vi treffes etterhvert.

 

Når forteller dere nyhetene? Er litt usikker om man skal vente med det etter uke 12 for å være på den sikre siden, men så er det jo mange som lurer pga svangerskapstegn :), hva sier man da? Hvem var den første som fikk vite det, bortsett fra partneren selvsagt? Her er det så langt bare meg og mannen min som vet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØR:

Jeg bor i Bodø, og har også termin i siste del av september en gang. Hadde vært gøy å holdt kontakten. Venter også mitt første barn. Send meg en privat melding hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte det til bestevenninnene mine og foreldrene da jeg var ca. 4 uker på vei, men ellers syns jeg det er like greit å vente en stund til med å si noe på jobben. Det kan jo fort bli brukt mot meg siden jeg er nyansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen min er 14.september i følge legen som jeg var hos idag :) Jeg har fortalt det til de nærmeste no, jobb, venner og familie. Satser på at det går bra. Når folk har spurt om æ e gravid har æ bare bekrefta det, så sånn de fleste fikk vite det. Har vært veldig kvalm, trøtt og svimmel så det er klare tegn som folk skjønner. De sier at etter uke 10 er man ganske trygg, men kan selvfølgelig aldri vite... Den første som fikk vite utenom partneren var foreldrene (besteforeldrene til babyen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan ikke vite,om ting går bra helt fram til fødsel faktisk, men det er jo en del som mister i de første 3 mnd. Min venninne fortalte det til "alle", og så, like etter, måtte hun fortelle "alle" at hun mistet. Tenkt på stresset en selv lager seg da. Men noen tåler jo mer enn andre. Selv er jeg veldig emosjonell, så jeg ville kanskje ikke ha tålt det så lett.

For min del syns jeg det holder med at min partner og mamma og pappa vet det, og skulle det skje noe så får jeg nok støtte av dem da og må ikke forholde meg til en masse folk utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...