Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 bortsett fra sex ved eggløsning da.. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Sex og p-piller gjorde meg ganske så gravid. Har ingen planer om å prøve det engang til. Halvparten av de jeg jobber med som har barn, fikk barn på denne måten. Så ikke å anbefale. (men har ett veldig skjønt barn altså)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg hadde sex under mensen, og første gang jeg glemte pilla! Hva er oddsen for dét!?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 fotsoneterapi og tilskudd av b6 vitamin(pyridoksin). anbefales!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Dette være noe av det mest fruktsommelige som går an, for dette har gjort meg gravid to ganger! Gjør det på badet, stående, foran vasken. Mannen tar deg bakfra. Gjerne 6 dager før el, når du tror at det er trygt å droppe kondomen, hehe. Skal sies at den ene gangen var det faktisk meningen å lage baby, andre gangen anså vi det som en sikker periode siden el var 6 dager unna. (og jeg hadde faktisk el 6 dager senere!) Tredje gangen jeg ble gravid, så var det bare vanlig pulings da jeg red mannen ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Slutta å snuse, samtidig som mannen kutta røyken! Ble gravide på egenhånd etter to år prøving.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Pyridoksin her også. Samt Kyskhetstre(Vitex) Men det bør tas i minst 3 mnd for å få effekt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Jeg glemte å ta pilla en eneste dag, men ble likevel gravid.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Feng Shui, slimløsende hostesaft og akupunktur. Og så gav vi opp samme dag som vi unnfanget. Det funka.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 - Stress gjerne med "teknisk puling" i 2,5 år - Prøv ALT av vindunderkurer, kjerringråd og annen møkk - Bli henvist til utredning - Få Pergotime - Kjøp leilighet - Begynn med oppussing - Glem å kjøpe ny batch med Pergotime - Bli enig med kjæresten om at ingen skal holdes ansvarlig når det ikke blir klaff mnd uten Pergotime. - Tenk at det egentlig passer bra å ikke være gravid nå, siden du likevel skal pusse opp og styre i ny leilighet. DA sitter det!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 00:41 Hvor får du tak i B6? Har spurt lege og apotek men de sier det ikke finnes ren B6. Skal ikke ta det for å bli gravid men som tilskudd..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 tok smertestillende for å overleve eggløsningssmertene og kjørte på!!! (AUUU!)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ville styrt unna alt som er homeopati og udokumentert helsekost (Wild Yam osv). Slike produkt er det lite forskning på og en vet ikke hvilke effekt det har på kroppen. Akupunktur er dokumentert på enkelte områder som f.eks smertelindring, så det ville jeg gitt et forsøk. Hvis du er overvektig, prøv å gå litt ned i vekt, selv få kilo ned hjelper godt på hormonbalansen i kroppen. Men pass også på å få i deg nok fettsyrer. Eggets beskyttende hinne er laget av fett. Det er ok å gå på lavkarbo når en prøver/er gravid, men ikke gå i ketolyse. Drikk nok vann Vær aktiv, gå en tur på ca 30 min hver dag, få frisk luft (gjerne en tur til varmere strøk, solen har god effekt på kroppen) Ta tran og multivitaminer. Bidronning-gele er E-vit, så det kan du godt ta utenom de andre vitaminene. Du kan godt ta ekstre C-vit også. C-vit er vannløslig, så hvis du tar for mye blir det som er til overs skyllt ut i urinen. Og husk å ta tilstrekkelig folsyre/folat. Ikke ha som mål å unngå stresset og det å tenke på prøvingen. Det å prøve å få barn er en stor ting i livet og det er nesten en selvfølge at en tenker mye på det, det er mennesklig. Og det er normalt å bli skuffet når mensen dukker opp. Ta følelsene dine seriøst, men pass på at du ikke overlasser mannen din med alt dette rundt prøvingen, slik at han føler at du vil ha sex med han kun for prøvingens skyld. Snakk med partneren din om hvor mye han vil vite (om eggløsning osv) og hvor mye han vil prate om det (eller bare føl deg frem). Pass på hva dere bruker av glidemiddel, hvis dere bruker det. Mange glidemiddel er ikke gunstig for sædcellene.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Koste littegranne under forspillet, mannen var så vidt innom og hilste på før jeg ronket han så "ladningen" kom trygt utenfor. Likevel hadde en liten svømmer funnet veien frem til målet og spiren satt. Så man skal ikke kimse av smøringen til mannen, det bor svømmere der også
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har kjøpt pyridoksin(B6) på apoteket, 40 mg. Det står som oftest ikke framme, så man må spørre etter det. Nå er det 2 år siden jeg kjøpte det sist, så kan jo hende de har sluttet med det etter det.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 Han kom i meg dypt, dypt bakfra og så fikk jeg orgasme med alle svømmerne inni meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde faktisk sex etter eggløsning.. Om el-kalkulatoren var rett da.. Ellers så tok jeg kun folat, og mannen tok ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 Fylla har skylda.. Ser ut til at alkohol har en positiv virkning på svømmerene til mannen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå