Gå til innhold

Vippet over 20 kg i dag


Samanta Fox

Anbefalte innlegg

Det ante meg vel, at jeg kom til å ende opp som sist, selv om jeg hadde god tro en stund da vekta stagnerte noen uker. Nå har jeg faktisk gått opp 4 kg på bare litt over en uke og vippet i dag over 80 kg. Jeg er fortsatt ikke tjukk og se på og har ikke så veldig mye vann i kroppen, og babyen veier jo ikke 20 kg :-)

 

Men joda, jeg var vel sett noen ekstra streker som er blå i farge, på hoftene. Æsj. Det skal bli hardt arbeid å få av seg alt igjen og se stram og smekker ut igjen, men gleder meg også til å begynne å trene igjen. Har svømt litt i det siste, det har faktisk hjulpet godt på bekkenet, men særlig slank ble jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tippa 20kg. for lenge siden og har nådd en totalvekt på over 0,1 tonn... Er fortsatt i kjempeform, går turer i skogen, gjerne på ski, og holder fortsatt en kveld på fest med høye heler. Jobber 100% + kveldsaktiviteter 2-3 ganger i uka. Jeg har heller ikke fått noen strekkmerker og legen min sier at hvor mye jeg går opp spiller ingen rolle så lenge jeg er i form og det påvirker hverdagen min... Har du først lagt på deg skal man IKKE prøve å kvitte seg med dem før knøttet er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lagt på meg rundt 9 kg. (stooor mage)

Legger jeg på meg over 20 kg så trur jeg at jeg triller rundt...:P Er bare 156 høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 16 kilo, men har fortsatt 6 uker igjen... Ingen strekkmerker (ennå?), og gleder meg VELDIG til å kunne trene skikkelig hardt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 kg her! Og seks uker igjen.... Håper jeg klarer å holde det i sjakk, men blir nok vanskelig når permisjonen begynner!! Trener og går tur, men er veldig glad i å kose meg med litt søtt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag hadde jeg gått NED 2 kg, emn fortsatt økning fra forrige kontroll da... legen mente av vannet i kroppen gikk litt av og på og det stemmer, jeg har mindre vann i kroppen i dag enn på flere dager. Symfysemålet ligger fortsatt på oversiden av normallinjen, så alt skulle være helt greit på kontroll i dag. Babyen er anslått til å bli 3700-3800 om den blir der inne til termin. Jeg synes den blir tung nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp 21 kg, men kun 200 gram i uka den siste mnd, litt over 3 uker til termin. håper det holder seg sånn for da er det jo lille tulla som legger på seg som hun skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har gått opp 4 kg, og har igjen 26 dager til termin :) Hadde masse vann i kroppen før jeg ble gravid, så har blitt kvitt masser av vann i svangerskapet! :)

Men det er jo igjen nesten en mnd da, så kan jo legge på meg mer fremmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 4 kg i første trimester, men fra normalvekta mi har jeg gått opp 12 kg (på kontroll for en uke siden). Har 3 uker igjen nå. Krysser fingrene for at både strekkmerker og vann holder seg unna kroppen. Kjenner at bekkenet er i stadig løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ja, jeg tippet over 20 kg siste uke, har 3 dager igjen til termin..gleder meg til aa faa ut prinsessa, slik jeg kan begynne aa trene igjen...er selv liten av vekst og kan ikke nekte for jeg ser feit ut, selvom jeg ikke spiser kaker og godter hele tiden+fatter ikke hvor alle kiloene kommer fra, ganske deprimerende..men super deilig aa hoere jeg ikke er alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...