Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 som har egen bærbar pc og kan sitte på you tube alene å høre på musikk.og finne selv det man vil se på
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Var dette et spm? I så fall, nei det er nok ikke mange av dem...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 hadde ikke i min villeste fantasi gitt ungen min på 2 år en pc! hun kan å trykke på pcn ja, men får ikke lov! Jeg synes at DS, pc, tv spill og alt det der er en simpel barnevakt!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Tror ikke det barnet under 2 år klarer å søke opp det som det gjerne vil se... I så fall, et meeeget intelligent barn. Er vel ikke vanlig å kunne skrive i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 eh, ja sikkert mange av de ungene ... tror ærligtalt ikke det, nei.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Nei, men småen forstod tidlig at han kunne se på pappa med store søte øyne og dermed få låne headsetet til å høre på musikk Nå er han straks tre år og har så vidt begynt å lære å bruke mus ... men noen youtube surfing på egenhånd har han ikke lov til nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå