Gå til innhold

Leke med speil til bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvor man får tak i det? Og noen som har en link til side hvor det viser bilde? Jeg vet at jeg har sett en leke som man fester til seteryggen i bilen som barnet kan leke med når han sitter i bakovervendt bilstol. Denne hadde også et integrert speil slik at sjåføren til enhver tid kan se barnet fra førersetet. Noen som vet hvilken leke jeg snakker om og hvor jeg kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et speil på happyland med en apekatt av stoff som holdt rundt. Jeg synes denne var veldig søt, men happyland har dessverre ikke noen bilder..

Jeg har ikke sett noe til å ha i bil som er leke kombinert med speil dessverre...

Skrevet

Takk for svar,men det du første anonym skriver er slike speil de har på de fleste babyutstyrsforretninger, og dem har jeg sett masse av. Men er ikke slike jeg mener. Det er egentlig en leke som man fester på seteryggen,slik som jeg skrev,men den har også et speil, slik at den fungerer både som baksetespeil og leke ;)

HI

Skrevet

Bare speil til å se babyen i får du til ca 40-50 kr på Biltema. Så kan du kjøpe leker utenom ;)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da skal jeg kikke innom Tiny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...