Koala *g07* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Gutten min har bursdag neste helg. Vi kommer til å ha familien på lørdag, men tenker på å ha noen fra barnehagen også i noen timer. Står egentlig mellom noen timer på søndag, eller lørdag neste helg. Men så tenker jeg på at søndag kanskje er en dum dag å ha barnebursdag på, det er jo morsdag og diverse annet neste søndag også. Og helga etter det er jo helga før vinterferien.. Hva hadde dere valgt av disse dagene?
Ranveig R Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Er det ingen mulighet for å ta det ein ettermiddag i løpet av veka? Hadde i alle fall ikkje valgt morsdagen, då har eg inntrykk av at dei fleste er opptatt med sitt og sine. Men i forbindelse med vinterferien kan det jo vere ein del er vekkreist... Er det mulig å finne ut om dei aktuelle barna er vekkreist den aktuelle laurdagen? Om ikkje er det vel ikkje eit problem å ha det då.
endelig igjen Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Lørdag neste uke. Søndag er en familiedag,og da passer det nok dårlig for mange.
melkekua™ Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Snuppa mi er bedt i barnebursdag neste søndag, og jeg ser ikke noe problem i det hele tatt med å hun drar den dagen selv om det er fastelaven/morsdag/alle hjerters dag!! En barnebursdag varer jo bare 2 timer (som regel). Ergo jeg hadde valgt søndag 14.feb, og ikke lørdag før vinterferien ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå