Gå til innhold

Spm ang barnebursdag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har bursdag neste helg. Vi kommer til å ha familien på lørdag, men tenker på å ha noen fra barnehagen også i noen timer. Står egentlig mellom noen timer på søndag, eller lørdag neste helg.

 

Men så tenker jeg på at søndag kanskje er en dum dag å ha barnebursdag på, det er jo morsdag og diverse annet neste søndag også. Og helga etter det er jo helga før vinterferien..

 

Hva hadde dere valgt av disse dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen mulighet for å ta det ein ettermiddag i løpet av veka?

 

Hadde i alle fall ikkje valgt morsdagen, då har eg inntrykk av at dei fleste er opptatt med sitt og sine. Men i forbindelse med vinterferien kan det jo vere ein del er vekkreist...

 

Er det mulig å finne ut om dei aktuelle barna er vekkreist den aktuelle laurdagen? Om ikkje er det vel ikkje eit problem å ha det då.

Skrevet

Lørdag neste uke. Søndag er en familiedag,og da passer det nok dårlig for mange.

Skrevet

Snuppa mi er bedt i barnebursdag neste søndag, og jeg ser ikke noe problem i det hele tatt med å hun drar den dagen selv om det er fastelaven/morsdag/alle hjerters dag!! En barnebursdag varer jo bare 2 timer (som regel).

 

Ergo jeg hadde valgt søndag 14.feb, og ikke lørdag før vinterferien ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...