Jente+Jente+lillegutt Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jippi, er så glad for å være ferdig med svangerskap og fødsel. Etter å ha kastet opp i fra uke 10 var lykken stor da det viste seg at det ga seg helt etter fødselen. Kunne faktisk ikke tro det. Og dette er enda en flott opplevelse rundt det å bli satt i gang. Vannet ble tatt klokken 13.20 i uke 37 + 2 og klokken 18.26 var han ute. Riene startet av seg selv og selv om smertene var store så er jeg fornøyd. Ingen kan vel påstå at det ikke er smerter. Jeg er så velsignet med en flott guttepjokk på 3300 gram og 49 cm. Estimert til 2800 på UL samme dag som igangsettelsen. Lykke til alle dere som venter og venter.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer så mye!! Hvorfor ble du satt i gang, egentlig? Fordi du var så dårlig?? Kos deg masse med den lille.:-)
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg ble sat i gang av flere grunner. Alt skjedde veldig fort på slutten. Jeg har en medfødt hjertefeil som gjorde at pusten min ble tyngre, i tillegg til lavt blodtrykk og at svangerskap generelt kan gi tyngere pust. (samt all oppkasten) Hadde svangerskapskontroll denne dagen på sykehuset og legen sjekket om jeg var moden. Jeg hadde 3 cm åpning og var fin og moden. Med tanke på at vi bor ett stykke unna sykehuset også, så var fastlegen og henne enige i at det ville være trygt å ha meg under kontroll ved eventuelt å sett i gang. (har født i begynnelse av uke 38 tidligere) Var litt rart ettersom jeg ikke hadde forbredt meg i det hele tatt.....så fikk jeg spørsmål om jeg ville settes i gang den dagen. Så ringte hun føden for å sjekke kapasitet og den var veldig fin..... så jeg bestemte meg for å slå til på tilbuet Angrer ikke ett sekund.
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå