hvaskjerabaghera Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Etter å ha vært inne på BIM ei stund..på ulike forum..skjønner jeg legens skepsis til disse sidene og synes hans betegnelse på sidene er ganske passende..han mente det var lurt å holde seg unna disse "bin laden" sidene på nett..hehe det florerer jo faktisk med skremselspropaganda her... han mente d var rart at d ble født unger i det hele tatt om alt var så farlig og risikofyllt som det blir betegnet som her inne... og faktisk så begynner jeg å bli mer og mer enig med han..blir mye synsing og hvisomatt her inne til tider..tror mange svarer på litt tynt grunnlag noen ganger her og skaper mye unødig redsel og engstelse som ikke var nødvendig...men d var no mine tanker om saken... mye bra som skrives her og uten tvil, og d finnes fortsatt noen som blir gravide og som faktisk fra starten tror d skal gå bra : ) HELDIGVIS...og da snakker jeg om de som er gravide for første gang og ikke har opplevd tidligere problemer i forbindelse med svangerskap. ha ei fortryllende helg alle sammen : )
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, jeg er til en viss grad enig:) Men huske på at det er litt godt å kunne syte tilandre gravide damer også da. Jeg kjenner ingen i den virkelige verden som er gravide nå, og ingen som det går an å snakke med så mye om det. Blir kanskje litt VEL opptatt av graviditeten til tider, men det er jo klart fordeler med dette også. Men jeg skjønner absolutt hva han mener. Det er mange ting jeg egentlig skulle ønske jeg slapp å gå og bekymre meg om:)
hvaskjerabaghera Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 synes tanken med sidene her er veldig god, og mye bra å lese her..men aøø skremselspropagandaen kunne kanskje blitt skrenket inn til en tiende del kanskje..hehe
lillepersille80 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Både legen og jordmora mi er enig med legen din =) Samt samboeren min som mener det er ren skremselspropoganda!=) Er til dels veldig enig, men det blir jo som dere sier; greit å se at andre tenke rpå /bekymrer seg om samme ting som deg, de nærmeste rund kan vel fort gå lei alt babysnakket =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå