sara2010 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hadde innsetting av ett egg igår formiddag, og har blitt mer og mer oppblåst i magen etter det. Idag ser jeg ut som jeg er ganske mange måneder gravid.. Er dette normalt? Flere som har det sånn? I tillegg er magen øm, ellers i helt fin form :-)
mmp <3 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Ja, noe så sinnsykt!!! Men jeg har skikkelig vondt og er kvalm i tillegg :S Jeg var en kort tur på butikken for å kjøpe meg en kjole til en barndåp imorgen, men fant fort ut at jeg måtte gå for en litt ballongaktig type, så ut som jeg var 6 -7 mnd på vei i de andre jeg prøvde :( Ikke akkurat spørsmål om jeg er gravid jeg ønsker akkurat nå...
MK73 Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Heeeelt normalt. Jeg har gjort dette noen ganger etterhvert, og det der skjer hver gang :-) Trøsten er at det går over etterhvert - og om vi blir gravide, så blir vi enda mer oppblåste da (til og med de første ukene etter positiv test).
sara2010 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Nei, det er ikke noe morsomt å se gravid ut når man ikke er det.. Får satse på at oppblåsthet gir seg ganske raskt :-)
lure Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 oppblåst her også, måtte gå til innkjøp av en bukse som passer i dag. De andre er bare så ukomfortable.
nica1 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Kjempe bra at det er en del som har svart at det er normalt. Jeg har også blitt oppblåst og er det enda etter 5 dg. Veldig ok å høra at det er sånn det kan være:)
gledermeg73 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Hei. Jeg ble kjempe oppblåst iforbindelse med uttak, på meg varte det i 3-4 dager, så gav det seg. men jeg hadde veldig magesmerter, og fikk ikke "prompe"men men.... )
nica1 Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Hei gledermeg! Er du gravid no. Har det med at en er oppblåst noe med om man er gravid eller ikke? Jeg skal ikke ta test før mandag bare håper jeg ikke får noe blødning i mellomtiden!!!!
lille du:)*gravid* Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Oppblåst her og + kvalm..Men går seg nok til:)
MK73 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Nei, jeg har blitt akkurat like oppblåst på negative forsøk som de gangene jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå