Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk heller ikke bra! Fikk noen små blødninger på dag 12, 10 min før jeg skulle gå på jobb- det var ikke gøy! Blødde ikke mer den dagen. Fikk først en blødning igjen i går ettermiddag og trodde det var i gang for fullt, men det var ikke mer før jeg stod opp i dag, og så ikke mer før i ettermiddag! Merkelige greier! Negativ test i går og i dag.

Så da ser det ut som jeg må til pers med IVF! Hadde jo håpet å slippe det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, har ventet på å høre fra deg..

Men håpet på mere positive nyheter...

Kjører du rett videre på ivf, eller tar du litt pause?

Skjønner god du ville slippe det altså..

Sender masse gode tanker!

Skrevet

Takk for det, Ugla! Jeg skal nå høre med Lindenberg, men gynekologen min mente jeg burde gå over på IVF pga at jeg har tatt 4 pergorunder. Blir ikke denne mnd, for jeg skal reise til utlandet om 2 uker. Så jeg håper å være i gang i mars. Her kjører jeg på! Blir 39 i april, og tida går så rasende fort!!! Forsvinner fort en del måneder innimellom!

Satser på at du får positiv test om noen dager:-)

Skrevet

Har bare hatt tre pergo-runder jeg da..men 8 forsøk...

Skjønner godt du har litt mer tidpress på deg. Satser på at det smeller på i mars. Unner deg virkelig det.

Håper du finner roen og kan nyte ferien, og lade batteriene.

Skrevet

Hei Håpefull38,

dette var kjipt å lese. Føler virkelig med deg!

Er jo mer styr med IVF, men jeg må si at det eneste jeg angrer på ifm IVF på er at jeg ikke gjorde det tidligere. Seks inseminasjoner tar jaggu på det også.

Nå hadde jo jeg kort regime og jeg kan ikke si at jeg merket noe til hormonene heller. Så var nok heldig der også. (Må sies at jeg bor alene, så det var jo ingen som ga meg tilbakemeldinger på irrasjonell oppførsel heller, da ; ).

Håper du kommer fresk og opplagt tilbake til norsk vår etter utenlandsturen med masse krefter til å ta i tu med IVF : )

Skrevet

Hei Håpefull38.

Kjipt at det ikke lyktes for deg denne gangen heller.

Vi er ellers i nesten samme sko i forhold til alder og planer om IVF. Jeg har 6 forsøk på Stork bak meg, hvorav to tidlige SAer. Tida har gått fra meg og jeg har både den ene og den andre komplikasjonen som dukker opp jo mer de sjekker. Har vært mye venting pga utredning og treg sykehusoppfølging. Skal nå inn og opereres for muskelknuter, muligens noe endometriose og gudene vet hva de skal sjekke ut samtidig. Er redd for at sykehuset bare vil rote det til og jeg ender opp med enda mer venting og mulige komplikasjoner senere. Håper som deg på å komme i gang med nye forsøk i mars/april med IVF på CFC. Kanskje vi følges ad?! :-)

Skrevet

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller, Håpefull38!

IVF er ikke så ille hvis man slipper unna med få forsøk. Så vi får krysse fingrene for at du er en av dem som får full klaff på første forsøk:)

Nå får du nyte ferien og samle krefter til du skal i gang igjen!!

Skrevet

Takk for støtten til alle dere:-)

Bumpi de bump- jeg bor også alene, så det blir nok katta som får gjennomgå hvis jeg blir for hormonell:-) Får håpe jeg klarer å holde maska på jobb! Kan fort bli ei utfordring med 25 viltre 6- åringer i klassen, og mye folk rundt meg- hehe. Får ta det som det kommer!

Lille Egg- da er vi to om å ha plagdes mye på veien! Var først 3 ganger på Stork(2 inseminasjoner, 1 avbrutt), men måtte så vente i 1.5 år før jeg kunne starte på nytt(stoffskifteproblemer-opererte ut skjoldbruskkjertelen m/kreft). Har også en stor muskelknute på 7-8 cm som sitter gjennom hele livmora, og kan derfor ikke opereres ut. Vet derfor ikke om jeg noensinne vil lykkes i å bli gravid, men jeg må i hvertfall prøve litt til!

Lykke til med dine operasjoner! Kanskje vi holder følge utover våren:-)

Lindenberg mente også at jeg burde gå over på IVF, så i morgen skal jeg ringe og avtale tid til prat med han. Skal bli deilig med en ferie før jeg starter opp. Ha det gøy og slå seg litt løs! Kanskje det er det som skal til :-)

Skrevet

Oj, nå følte jeg at mine problemer bare ble blåbær i forhold til alt du har gått gjennom. Hadde halvannet års opphold men det var pga arbeidsledighet og ny jobb som var ganske stressende i starten.

Den muskelknuta hørtes ille ut! Har du tatt MR av den for å få vurdert bedre dine sjanser? Det gjorde jeg og da fant de ut at mine 3-5 stk egentlig ikke var til hinder for en graviditet, men hele livmora er jo helt deformert stakkars. Den største er visst stilket og kan klippes bort. Den er 6.5 cm og ligger som en skyggelue oppå livmora. Har flere små i livmorveggen som neppe lar seg operere bort. MRen tok jeg privat og var vel anvendte penger. Det var også der det ble oppdaget at jeg muligens kan ha endometriose på begge eggstokkene. Sykehuset er ivrig på å fjerne muskelknutene i alle fall, så det blir spennende å se hva de finner ut når de går inn. Håper ikke ventetiden til neste forsøk blir for lang. :-) Du får nyte ferien og legge frustrasjonene hjemme når du drar på ferien. Nyt dine glass med rødvin med god samvittighet! :-)

Skrevet

uff, så utrolig kjipt at det ikke klaffet denne gangen heller. Samle opp krefter og (penger:)) og kjør på videre. Dette er jo drømmen vår og den skal i oppfyllelse;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...