iok med sønn <3 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har da sovet 10 timer i natt, og slappe av på sofaen på ettermiddagen, og er nå egentlig klar for senga! Jeg er kjempe trøtt! Jeg fungerer bare ikke! Det er ikke mye som blir gjort i heimen for å si det slik... Jeg har en uke igjen av sykmeldingen min, pga svangerskapskvalme, som jeg tror begynner å komme seg?? Ja, ser bedre ut enn hva det var vertfall Men jeg lurer på hvordan jeg blir å fungere på jobb igjen? Det er jo ikke noe slappe av jobb jeg har akkurat... Jeg jobber i barnehage som førskolelærer, og da er det litt å gjør. Jeg skal ha foreldresamtaler snart, observering av barn, førskolegruppeturer ++ Jeg kommer til å vær helt ødlagt etter jobb! Noen som har samme problemet?? Å tro meg, jeg vil gjerne tilbake på jobb, men kanskje jeg skulle hatt kortere dager, eller noe? Litt rolig start etter 3 uker borte. Hva gjør dere andre?
zadine Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Sliter med det samme. Eier ikke energi. Kunne sovet konstant nesten. Så småtrolla mine på snart 5 og 2 er ikke helt imponert av mammen sin nå. Kan ikke huske jeg var slik med de to andre. Jeg har hatt fri 3 uker nå, skal ut på jobb i nordsjøen på tirsdag, og gruer meg ihjel, 12 timers skift, og slett ingen slapp av jobb. Tror jeg forteller det til sjefen når jeg kommer ut, slik at han vet hvorfor jeg ikke makter å gjøre det samme som før. Men nå har korsryggen begynnt å krangle også, så jeg vet ikke hvordan dette kommer til å gå
iok med sønn <3 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 Er du langt på vei da zadine? Jeg er 13 uker i morgen... Ja, d blir vel utfordrendes på jobb da kan jeg tenker meg! Jeg også har begynt å skjenne litt i korsryggen, så på mandag skal jeg på trening med fysoterapaut, som også er gravid, som skal lære meg litt om hvordan jeg kan trene ryggen å unngå mest mulig ryggproblemer. Også håper jeg hun har litt tips om hva jeg kanskje ikke bør gjøre på jobb... det blir jo en del løft her å der. Hva er din oppgave på sjøen da?
zadine Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er ca 13 uker, (litt usikkert pga sykluslengde). Jeg er utegående prosesstekniker...og det er til tider svært hektisk. Og selvfølgelig til tider svært rolig. Men det vet man aldri på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå