Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Når fødte dere i forholde til når denne proppen gikk? hadde vært artig åhøre dere som har lyst å svare:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 De tre første fødslene så jeg ikke noe til slimproppen i det hele tatt, så den må ha kommet i løpet av fødselen på sykehuset.. Nå fjerde gangen gikk slimproppen på en tirsdag, og på torsdag kveld gikk vannet og jeg fikk rier. Det ble tatt keisersnitt samme kveld, men om jeg skulle født naturlig hadde vel ungen kommet på fredag, tre dager etter av proppen gikk
Ranveig R Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Eg har fødd to barn og har aldri sett så mykje som ein liten slimproppsnurt ein gong. Vatnet har heller ikkje gått før under fødselen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Slimproppen min er på vei ut tror jeg. Jeg har hatt en del klumper og MASSE slim i 2 dager nå.. Håper det er slimproppen, og jeg håper det ikke er lenge til jeg føder Har termin 21. feb. Når har du termin, HI ? Har slimproppen din gått ? Kan jeg spørre hvordan din så ut ? :-p
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Noen få timer. Og den var ikke til å ta feil av. Diiiiger kladd!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Første gang så jeg aldri noe til den, og vannet gikk i en boble. Andre gang gikk den 8 timer før barna kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå