Gå til innhold

Så mye kynnere!!!Flere?


februar baby!

Anbefalte innlegg

Hei jenter.Nå begynner tålmodigheten å tære på...

 

Har termin 15 og de siste dagene har jeg så mye kynnere.

Spesielt om kvelden, blir magen sååå hard og skjev og jeg føler han ikke har noe plass igjen.

Kan økt kynner aktivitet være et tegn på at noe er på gang?Ellers er det ganske stille på den fronten...

 

Murre, murre, håper det skjer noe snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg får kynnere hver gang jeg rører på meg, og har hatt det sånn siden starten av desember... og jeg har ikke termin før den 23. feb, så det trenger ikke være tegn på at noe er på gang ;)

Men for all del, håper det for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 her og masse kynnere! Har hatt kynnere i 2 uker slik at jeg kjenner de, men ikke vondt. Synes de er økende i kveld! Håper det skjer noe nå! Lykke til, det går jo mot fødsel uansett nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er tegn på at det nærmer seg, men ikke tegn på at noe skjer umiddelbart, dessverre.... Det kan fortsatt gå en, to og kanskje nesten tre uker før babyen kommer...

 

Jeg har hatt masse kynnere siste uken (termin 6. feb) og de øker på utover kvelden og blir regelmessige og vondere - og så slutter de straks jeg legger meg for kvelden. Utrolig irriterende!

 

Men ut skal de jo uansett - det er ikke lenge igjen nå :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her, må stoppe to ganger som regel i trappa fra underetasjen og opp pga kynnere... Har hatt masse dumme maserier i natt, de gir seg jo selvfølgelig til morgenen. Samme hvor mye jeg krysser fingrene for at de skal ta seg opp:( har termin den 20. men jordmor trodde ikke jeg kom til å gå så lenge, gutten er stooooor... Syns bare det kan ta seg opp litt her, så han ikke legger på seg mer før han skal ut!!!!

 

Hehe, syte syte... Det er uansett ikke lenge til vi er ferdige nå!!!! Snart har vi nurkene våre her, da er alle kynnere og andre plager fort glemt:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...