Gå til innhold

skjønner ikke helt hva jeg skal kjenne etter?:S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser at de fleste her har så vondt, å at de fleste har det dere kaller kynnere,stikkinger osv.. jeg er førstegangs fødene, men det eneste jeg kjenner i ny å ne er at han strekker seg altså fra under navlen, opp til brystkassen det kan kjennes litt ubehagelig..

 

hvordan vil jeg kjenne at "nå er tiden inne"? noen som vil fortelle meg litt om følsen når man merker at babyen vil ut i den store verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, men du kommer nok til å få med deg at noe begynner å skje. Jeg hadde ingen kynnere etc forrige svangerskap, og veldig lite denne gangen også, men når det nærmet seg så skjønte jeg absolutt at noe var på gang. Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil merke at hele magen strammer seg. Jeg hadde ikke vonde kynnere sist før noen dager før fødsel, men dog hadde jeg mange kynnere, at magen ble hard og stram. Du vil kunne merke at det strammer seg under magen og gjøre vondt der og bak på ryggen. Kanskje vannet også vil gå. Dette er umulig å ta feil av ettersom du på en måte tisser helt ute av kontroll. Slimproppen vet jeg ingenting om. Når fødselen er i gang vil disse sammentrekningene bli regelmessige og at de varer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...