Gå til innhold

Andre som sliter med sinnet om dagen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff føler meg som verdens værste mor om dagene, er så sint som fy, og tåler ikke det minste krangel eller bråk før jeg flyr i taken av irritasjon..

Heldigvis har både jeg og pappaen snakket med barna, om hvorfor jeg reagerer slik jeg gjør. Og de skjønner hvorfor. Men hjelper jo ikke på samvittigheten for det.. Huff og dobbelt huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sånne dager til tider jeg med, ikke noe godt i det hele tatt, tar meg selv i nakken, men noen ganger er jeg litt for seint ute... men det går for det meste utover min kjære sambo.. men dette tåler han og han veit at han ikke skal bry seg altfor mye om det..

Snuppa er veeeldig tålmodig da det gjelder sin mamma da hun er litt sur på kvelden fordi jeg er sliten, ikke vært noe problem hittentill.... men jeg har da fått noen utblåsninger men de har ikke vært så ille, enda, håper bare at alt detter på plass og humøret roer seg.. ikke mye som skal til før jeg blir sur på samboer altså...

En dårlig dag på jobben, da går det utover han, setter han glass feil blir jeg sur, tørker han av bordet "feil" bllir jeg irritert.. ja, osv.. lista er lang.. ARG ARG...

Vi kom oss igjennnom dette sist også, så dette fikser vi denne gangen med, selvom man kunne ha spart seg.. lol

Hormoner er en fin tng.... :o)

Skrevet

JAAA!!!

Blir så oppgitt over meg selv, flyr i taket av sinne over den minste ting! Det er utrolig slitsomt og jeg blir irritert på meg selv i tillegg, for normalt hadde jeg ikke reagert med sinne og irritasjon over disse små tingene.

Det meste går ut over samboeren min, og han tar det så som så... Holder meg sjøl i nakken når det kommer til datteren min, for jeg har ikke hjerte til å la det gå ut over henne, stakkars lita kan ikke noe for at mamma er gravid og hormonell.

Men skulle gjerne hatt en oppskrift på å bli litt blidere ja!!

Liker ikke den dårlige stemningen som oppstår litt for ofte om dagen... Men kan liksom ikke noe for det heller, uansett hva andre måtte mene... Tror det er noe som kommer og går, så håper det kan gå over igjen snart.

Skrevet

JAAA!!

Kjenner at det er så ille at jeg vil sitte her å kritisere så og si alle innlegg her inne :( Og jeg er ikke sånn til vanlig.....

Skrevet

ja, huff..

Er visst sånn om dagen jeg og. Blir sur for hver minste lille ting, og det går mye utover den stakkars samboeren min. Prøver å skjerpe meg, men er ikke så mye jeg får gjort med det. Han kan spørre om en liten ting, og jeg blir kjempesint. Er ikke noe gøy, og håper det ikke kommer til å skje for ofte.

Skrevet

Å ja da... Skikkelig ille her, og jeg blir så sliten og lei meg av det. Og jeg er bare halvveis... Hvordan skal dette gå? Har jo mann og to barn å ta meg av fra før, så jeg kan jo ikke akkurat mure meg inn på soverommet under dyna resten av svangerskapet...

Men godt å høre at det ikke er bare meg, likevel da... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...