emiliesinmamma Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Huff føler meg som verdens værste mor om dagene, er så sint som fy, og tåler ikke det minste krangel eller bråk før jeg flyr i taken av irritasjon.. Heldigvis har både jeg og pappaen snakket med barna, om hvorfor jeg reagerer slik jeg gjør. Og de skjønner hvorfor. Men hjelper jo ikke på samvittigheten for det.. Huff og dobbelt huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå