jollybaby Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Skal man stikke inn hele nåla? Den er jo så lang.... Må den tas på nøyaktig samme klokkeslett hver dag?
Nikkamoren Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har aldri brukt Menopur men siden du ikke har fått svar enda og du sikkert er litt desperat siden det er første gangen så tenkte jeg at jeg skulle svare det jeg mener må være riktig. Jeg har brukt forskjellige sprøyter men ikke akkurat den. Du skal sikkert stikke inn hele nåla. Har aldri vært borti noen sprøyter hvor ikke hele nåla skal helt inn. Skal den settes på magen så bare holder du i bilringen og setter den under navlen et sted på høyre eller venstre side. Og ja, de skal settes til samme klokkeslett hver dag så godt som det lar seg gjøre. Lurt å sette klokke på ringing hver dag så du får i deg medisinene i riktig tid. Lykke til!
Drømmehagen Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Ja, hele nåla skal inn. Synes du den er så lang da? Slapp av, det gjør ikke vondt når du først har fått stukket hull )
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 jeg stakk inn hele nåla ja:) det gikk helt fint - bare holde i mageskinnet å gjøre det fort - det er vondt om du tar den i sneglefart... Tok den nå til sånn passe samme tid hver dag - +-20-30 min noen ganger.
Drømmehagen Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Men Menopur blander du jo til selv....så nå må du ikke ta feil av blandenål og stikkenål...!! Blandenålen er jo en tykk, fæl lang sak ;o( Du skal så klart IKKE stikke med den. Har du ikke fått 2 str. på nåler vedlagt? Bytt om til den minste etter at den er ferdiblandet og alt er på plass inne i selve sprøyten. Når det er ok, så bytter du over til denansdre nåla:o)
jollybaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for alle svar! Så nå at den korteste måla ikke var så ille;) snart ferdig med å manne meg opp... Klar... Ferdig... Stikk!!
jollybaby Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2010 HAHAHAHAH! Var ikke vondt i det hele tatt!!! Svei bittelitt etterpå bare... Hurra! Stolt av meg selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå