Gå til innhold

Til alle dere mødre der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at når barn i bhg skal ta gruppe bilde,

skal de få velge selv om de skal være med eller bør man si at de skal være med?

Da tenker jeg mer på de barna som er trassige , bare skal gjøre det de vil uansett, ikke de som er veldig skjenerte osv.

Hadde en diskusjon med en mamma om dette her derfor lurer jeg,

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet trasser så håper jeg ikke at en enkelt skal ødelegge for hele gruppen. Da håper jeg de forteller at han/hun får sitte og se på, etter noen få knips (bildeknips) så kommer han/hun kanskje og vil være med.

Skrevet

Alle som er der bør vel i utgangspunktet bli med på bildet?

Skrevet

denne ungen jeg tenker på virklig saboterte gruppe bildene, alle, han blei ikke tvinga til å være med, men sa hjemme etterpå at han blei tvunget å være med,

Noe ingen av oss voksne hadde sakt, men han ville ikke ta enkelt bilde å det er noe heilt annet synes jeg.

Mora blei sur når jeg sa at alle burde være med på gruppe bildet , det siste i bhg, men det var hu ikke enig om.

Barn skal få velge ting selv.

Skrevet

Har aldri hørt om noen barn som har fått velge om de skal være med på gruppebilde.

Det synes jeg ikke barn skal få spørsmål om de vil eller ikke.

Om det er snakk om trass, så vil vel barnet komme etterhvert eller?

Skrevet

Det er foreldrene til hvert enkelt unge som bestemmer om deres unge skal være nødt til å være med eller ikke.

De i bhg har ikke noen slik bestemmelsesrett.

Om denne moren mente at hennes unge ikke skulle trenge å være med på bilde er det hennes rett.

Skrevet

Ikke denne ungen, dette er hun flink til, hu e vant til å styre å få velge om hu skal ha barnevakt eller være med storebror på konserter osv så denne ungen funker ikke omvent pyskologi på det skal jeg love deg.

Men trodde at det var vanlig at alle skulle være med på gruppe bilde men enkelt bilde er noe annet.

Takk for synspunkter.

Ha en fin kveld videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...