Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Tenker ikke på utseende, men væremåte Jeg er Monica, fordi jeg er litt overrenslig og skal ha alt perfekt Ligner også Joey, for det er mye jeg ikke vet og mange ord jeg ikke helt forstår, men jeg smiler med og ler for det, hehe. Dere da?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 En blanding mellom Monica og Rachel, fordi jeg er en perfeksjonist som Monica og visstnok har mye av de samme faktene som Rachel...sier familien min og vennene mine;-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Her var det ei som var "værre" enn Joey, hehe. Anonym 17:21. Hvis du leser innlegget mitt skjønner du hva jeg mener...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Er nok lik Chandler, med sarkastiske vitser. Rachel i væremåte.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Rachel fordi jeg fikk barn med mannen min FØR jeg ble sammen med ham. Monica fordi jeg er en skikkelig perfeksjonist med støv på hjernen;)
petite fleur Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Rachel, fordi jeg elsker å shoppe og hater husarbeid. Men har en dæsj Phoebe også, da jeg kan få meg til å si de dummeste ting :-)
Gjest Tale30 Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har av veldig mange blitt sammenliknet med Phoebe.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 Toro jeg er en mix mellom rachel og phoebe:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 En mix av Phoebe og Joey. Haha, litt sånn distré och "dum" Samboeren er en ganske klar Ross med noen innslag av Chandler.
HeIvetes-Magda Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Ein blanding av Phoebe og Chandler trur eg. Tuller med alt og alle, og liker å ta livet slik eg sjølv vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå