mai<3mamma<3 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er akkurat kommet over i 3. trimester (28+3) og den siste uken har brystvortene mine blitt så vonde, spesielt den ene. Brenner lixom, eller svir både utenpå og inni brystvorten/brystet, hvis dere skjønner, hehe ikke så lett å forklare. Har aldri hørt snakk om at dette er vanlig så sent i svangerskapet, men hva vet jeg. Hvis det hadde vært betennelse, hadde det vel vært veldig rødt, osv? Noen som vet/har erfaring? Har kommet ut sånn blank væske i et par uker nå, regner med at dette er starten på melkeproduskjon..? Har jo adri vært gravid før, så liten peiling på det meste Tusen takk for svar
Diddels Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Ikkenoe å bekymre seg over. Man kan oppleve litt smerter når brystvortene knopper seg, særlig om man fryser; da får man ofte den brennende følelsen. Det er derfor man syns det er verdt i investere i ullbh og ullinnlegg osv Den blanke væsken er råmelk, det er ikke noe galt i at den kommer såpass tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå