VilVilVilVil Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 ... de har blitt fort gravide igjen etter en SA selv om de brukte kjempelang tid på å bli gravid i førsteomgang... Etter 9pp ble jeg endelig gravid, men mistet dessverre i uke 7. Blør enda, men er klar for å begynne igjen med en gang det slutter å blø.
snart mor til 3 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 man skal kunne bli raskere gravid igjen etter en SA... det gjelder selvfølgelig ikke for alle,men stå på så ordner det seg kanskje for nettop dere
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 jeg ble gravid med en eneste gang jeg,men mistet dessverre 3 gang på rad. så ventet vi en mnd så da fikk jeg mensen 2 gang å nå er min datter 18 mnd
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 vi har slitt veldig med både nr 1 og 2, ble gravid m nr 2 i mars-09, men mistet i april. gravid på ny i juni-09, mistet i juli og gravig, men mistet i okt-09 og gravid i des-09 og er fortsatt gravid:)
MammaTilToTette + spire Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ble raskt gravid etter SA!!! Fikk ikke tilbake mensen engang før jeg var gravid på nytt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå