Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 har dere noengang prøvd det? tenker å presse ut tampongen slik som man presser ut en unge. Har ikke gjort det før, men erfarte i går når jeg satt på do å presset, så ploppet plutselig tampongen ut. Prøvde det i dag og, og joda, den kom ut...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Nei har ikke det. Det blir jo uansett ikke på samme måte som å føde et barn hvor man bruker musker i livmoren...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Fortsetter du med det kommer du til å ende opp med hemroider på str med en tennisball;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Hahahaha, herregud. Hva er det her for et spørsmål... Tror jeg ler meg ihjel :D
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Jeg aner faktisk ikke hvorfor man skulle få hemoroider pga det, tampongen kommer jo ut samme vei alikevel. HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hahahaha, jeg dauer. Nei, nå skal jeg gå på do og føde en tampong... ;-D
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Fordi du presser din idiot å da bruker man det andre hullet også. Og når man presser for mye så får man hemroider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå