Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har nå fått hemorider.. og er i uke 40, og fødselen kan jo starte når som helst... blir hemoroidene mye verre etter fødselen da? jeg har begynt å smøre meg med sånn salve...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 jepp, og de blir sinnsykt store etterpå. Men husk å være flink å smøre deg og spyle deg nedentil med kjølig vann noen ganger for dagen, før du smører deg. så går det sakte men sikkert over. Husk å smøre inni stumpen og. Jaggu er jeg glad for anonymforumet ellers hadde du ikke fått svar av meg. lykke til med fødselen!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 ble verre, ja, men de gikk tilbake til "normal str" etterhvert
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg fikk også stooore hemoroider før fødselen...så ut som svære druer jo hehe Husker ikke om de ble større, tror ikke det..og nå er de helt bortevekk :-) er 3mnd siden fødselen. Mine ble iallefall ikke vondere etterpå....heller bedre for da var presset mindre i og med at ungen jo nå var utenfor :-)
*SmurfeMamma* Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 huff, smørere meg som bare det jeg nå... tre ganger i natt også.. hehe:) de er ikke vonde enda heldigvis, men jeg oppdaget en drueklase i går... jeg har en salve som begynner på a.. husker ikke navnet, men jeg skal kjøpe ac3 i dag... tusen takk for svar, håper jeg går over tiden nå, så de rekker å bli borte... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå