Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hvordan var det å være norsk der? Lang reise? Priser?
sjøsamen Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Vi var 2 venninner og en 10 åring som reiste dit for et par år siden... var i Hammamet (tror jeg det het). Mange flotte hotell og nydelig strand der. Men jeg synes det er et av de værste stedene jeg har vært på. Så sleipe og innpåslitne at det er kvalmt. Har tidligere vært i Egypt og Tyrkia (og mange andre steder i verden), men dette tok virkleig kaka. Maten var elendig på nesten alle restauranter. Markedene var dyre, vanskelig å prute. Og alltid den samme frasen fra en fremmed som kommer bort til deg: "Hei husker du meg fra hotellet? Jobber som kelner der... du kjenner meg kanskje ikke igjen uten uniform. Men jeg vil gjerne vise dere rundt her siden dere er så hyggelige gjester... " Vi gikk j på den første kvelden og tenkte det var super hyggelige folk, men neida... dro oss inn på en forbanna teppebutikk og slapp oss nesten ikkeut igjen (Har hørt om folk som har blitt holdt igjen fysisk i butikken til de har kjøpt noe). Reisen var bare 4 timer. Men som sagt, ikke noe som frister til gjentakelse for min del.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Syns å huske det var ca 4,5 t flytid. Billig nok Er vel samme å være norsk der som andre muslimske land. Innpåslitne selgere