Vårill Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Er det flere som venter vårbaby og bor i Heimdals-området, Trondheim? Tenkte kanskje vi kunne lage oss en liten gjeng som kan trille sammen og finne på ting i nærmiljøet mens vi er i permisjon. I følge min jordmor har helsestasjonene sluttet å lage barselgruppe, så tenkte dette kunne være en erstattning for det. (Bare mye bedre så klart!!!) Artig om vi kunne ha møttes og blitt litt kjent også før babyene kom til verden. Noen som er interessert?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bor på ugla, byåsen. Er vel strengt tatt ikke vårbaby da, termin 20. februar. Om han da ikke bestemmer seg for å komme i mars som blir første vårmåneden;)) Men hadde vært hyggelig å møtt fler med baby utpå vårparten:))
Vårill Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Dytter litt på denne jeg... Ikke for å skvise deg ut Gunnr78, men håper det er noen i Lundåsen, Kattem, Heimdal, Saupstad -området som venter vårbaby (mars, april, mai...) som kunne tenke seg å svare. Er koselig med trillevenner, og med "barselgruppe-besøk". Synes det er så synd at kommunen kutter bort barselgruppe-ordninga. -Men da må man vel bare ordne opp sjøl! Meld dere her, jenter! Vi skal nok få en fiiiin barseltid sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå