Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #26 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Næi, ork ikkje i år! Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Søv ho EC i buret om nattæ, dæ som vi ska ha i bilen? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? - Takk du, e halvveis nu. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Okei, bra... Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Hei og gooood morgen! Hva er din beste sjekkereplikk? - smask! Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Ta vare på mobilbildene dine - prøv online album nå! Hva har du å si til ditt forsvar? - Hehe, dar va di ja
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #27 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Det må nok være mer enn mat jeg ikke har tålt Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Gratulerer så masse med dagen Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Seigmenn og sølvkuler,masse god glasur Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Falcken sa ca 1 time Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -<----denne pilen sendte jeg ut i verden på leting etter en person med humor,varme,godt hjerte og glimt i øyet Hva er din beste sjekkereplikk? -Hei, kan jeg komme på besøk noe tidligere i dag? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Kom kl ni i morgen Hva har du å si til ditt forsvar? - Hei, sender et bilde for å se om du kjenner meg igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #28 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Jepp Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - mamma har lest det et sted. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? - Litt kjedelig, lite å gjøre. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Mener du ang. skolen? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Den rosa lukter også godt. Hva er din beste sjekkereplikk? - Ok, det er bra de fikset det til slutt. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Hva slags problemer? Hva har du å si til ditt forsvar? - Ok, det er greit for meg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #29 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Tusen takk for innbydelsen. Jeg vil gjerne komme. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Hehe ja ho e fan så stygg. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Kommer du en tur i kveld? Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Er du ikke i butikken trenger du ikke dra ekstra. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Våken? Hva er din beste sjekkereplikk? - Da er jeg ferdig med fysio, ergo og logoped. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Nydelig! Han er bare perfekt Hva har du å si til ditt forsvar? - Kommer du tidlig i dag? Ta med sukker.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #30 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Okei då, forseint nå allikavel Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Flott! syk eg og, så eg håpe eg blir friske te festen min! Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Godt nyttår! Når passer det best for klipping idag? Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Me lure på om me ska invitera dåkke ein dag i romjulå, noen dag så passe? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Neimen om eg vett, d har hendt før at det ikkje komme før dagen ittepå. Hva er din beste sjekkereplikk? Nei, hu har eg ikkje snakt me på et år eller nåke. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Eg e ikkje så go i formen sjøl.. Hva har du å si til ditt forsvar? - Gode greier, ska me sei no tidspunkt?
faceplant Skrevet 6. februar 2010 #31 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -sover du? Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - hei, når går du å legger deg? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Kjære alle sammen, jeg er lei for å måtte si det men treffet i morgen hos meg bir avyst.Jeg har nå blitt syk. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Hei, ja det går bra her å. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Si ifra når du kommer. Hva er din beste sjekkereplikk? - Så koselig, savner dere allerede Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - god morgen Hva har du å si til ditt forsvar? - Kan du kjøre i dag?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #32 Skrevet 7. februar 2010 Orker ikke ta denne nå, men må bare si at hver gang jeg har scrolla forbi denne, så leser jeg; Morsom SM-lek...
Roheryn Skrevet 7. februar 2010 #33 Skrevet 7. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Uff da. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Hvordan rydde til jul? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? - Jeg er reform 07-barn, så mine bøker var gratis. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Lalle enda? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Hei superjente! Hva er din beste sjekkereplikk? - Det nye albumet deres stinker. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Så da tar du butikken? Hva har du å si til ditt forsvar? - Turnestart i Stadsbygda.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #34 Skrevet 7. februar 2010 Orker ikke ta denne nå, men må bare si at hver gang jeg har scrolla forbi denne, så leser jeg; Morsom SM-lek...
Alle gode ting er 3:) Skrevet 7. februar 2010 #35 Skrevet 7. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? kan du ringe meg når du er ferdig å skravle? Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? lykke til snuppa Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? 2400g og 46 lang:) Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? hipp, pampers og våtservietter Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? elsker deg vakre jenta mi Hva er din beste sjekkereplikk? for sent Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? flott:) Hva har du å si til ditt forsvar? kommer hjem etter neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå