Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din. 2. Hold inn “bla-knappen” mens du teller til fem. 3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet.Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene. Her ble mitt resultat: Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Kjære, billettene er herved bestilt! Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Hvor blir det av de jordbærene? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Jeg ringer deg i kveld! Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Så flott! Der imponerte du meg! Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Skulle ikke du komme bort i dag? Hva er din beste sjekkereplikk? Sjekker du når du har vinterferie? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Vil du og Mia være med? Hva har du å si til ditt forsvar? - Det er bra for helsa. Neste?
yasmina Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? Hey...sori for the early sms. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? 5068x Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? Hei ! Tilbake fra jobb ! Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Hi,happy new year ! Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Godt nytt aar til dere ogsaa ! Hva er din beste sjekkereplikk? Tnks again dear Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Ok, will do when I am at internet cafe. Hva har du å si til ditt forsvar? Thanks for thinking of us. Syns ikke alle ble like morsomme da
Duo-yoghurt Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Hei Greit om jeg kommer nå eller? Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Nyttårsgave til deg! Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Hei, vi fant akkurat ut at vi gir oss for i kveld. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? -Røyk? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Heia, når hadde dere planer om å komme i morgen? Hva er din beste sjekkereplikk? -Hei Kommer dere hit i dag eller? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Legger meg nå jeg Hva har du å si til ditt forsvar? -Tusen tusen takk!! Hehehe, det var jo faktisk ganske så festlig
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Bare hyggelig:) Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Bare spis du. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Flott. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? -Var jo typisk. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Det er så greit at. Hva er din beste sjekkereplikk? -Det er bra at du kjører sent. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Takk skal du ha! Hva har du å si til ditt forsvar? -Da satt jeg på bussen til byen. Ble visst ikke veldig morsomt dette:)
Ranveig R Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? Oldemor er fornøyd. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? Kor og når?? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? Med tanke på 30-årsdagspresang til Andreas, sett inn på konto xxxx etter lyst og evne. (HAHA) Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Tenker vi begynner med medisiner i kveld. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Hvis du ikke vil ha den før Hva er din beste sjekkereplikk? Hvilke norske snopeting liker Camilla? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Ingen problem er jo ingen ting som haster Hva har du å si til ditt forsvar? Ikke når jeg sover
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? I understand. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? Could not talk. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? You should have said Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Don't be ridiculous woman (haha, den passet bra:-p) Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Difficult equals all of that. Hva er din beste sjekkereplikk? Koden for innlogging med MinID er ********* Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? OK Hva har du å si til ditt forsvar? I will try.
Mor Løvehjerte Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Her ble mitt resultat: Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Nå ble jeg lettet! Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Tja... Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Ok Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Pizza? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Formen? Hva er din beste sjekkereplikk? -De er jo kjempefine! Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - 38,3... har så lyst å ligge inntil deg. Hva har du å si til ditt forsvar? - Har fått dyne og pute gratis fra Ellos.
Miss Honey Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Jeg kan ikke blande han inn for alt i verden Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Søtt Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -D kan sikkert stemma Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Ååh...? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Hi my sweety :-) Hva er din beste sjekkereplikk? - Du er bare ute etter kroppen min! (HAHA havnet på den HELT SANT!) Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Nei eg lurte på om me sko finna på noge... :-P Hva har du å si til ditt forsvar? - Hvordan går det? Neste?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobben? -vi gir deg 25% rabatt Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for sent at det er tomt for dopapir? -Hei drive med Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen. -joda det gikk greit i går Du tar kjæresten din på fersken med en annen, Hva sier du -5 treff espen.... hva er din beste sjekkerplikk Ute i bursdag Hva svare du hvis din kjære spør" Vil du gifte deg med meg? -ka ti er du hjemme Hva har du å si til ditt forsvar? disponibelt på konto er 2839
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? takk for d. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? holder på å redigere Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? da trenger du ikke Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? kan æ ta julebrus? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? God natt sees i morgen Hva er din beste sjekkereplikk? kan d Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Ditt brukernavn er: Hva har du å si til ditt forsvar? Hei! akkurat kommet hjem
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? ok Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? Hvorfor er du så blid? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? Spennende:-) Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Dere får bygge et bad da. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Stakkars mann. Hva er din beste sjekkereplikk? Kan hente xxxx på skolen Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Får satse på det:-) Hva har du å si til ditt forsvar? hehehe:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? skjønner det godt, og vi skal få til det. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? åja fortsatt åpent her. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? ja, det kan jeg:) har du sendt bilde? Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Hva mener du nå? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Det er bra, skal i kveld du da? Hva er din beste sjekkereplikk? Jeg trur du ble litt amper på meg i kveld. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? ja det er helt greit, fornuftig du:) Hva har du å si til ditt forsvar? Og føle. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? - Uff, nå vet jeg ikke. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Det går bra. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? - Hei vennen. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Hørte at lille prinsesse var syk. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - Hva er adressen til xxxx? Hva er din beste sjekkereplikk? - Tekster deg imorgen, men ca elleve? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Hei. Hva har du å si til ditt forsvar? - Gratulerer så mye med dagen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Haha, ja tror det Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -God natt mamma, jeg er glad i deg =) Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Å joda, flott det vel Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Hey, I kveld har jeg fått utfordringen med å spille på xxxxx.. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? - hehe det er jo så morsomt å være brisen Hva er din beste sjekkereplikk? - haha han som ba meg komme ut så Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - ja, hvis han serverer så Hva har du å si til ditt forsvar? - Lite, skal ut til Pål en tur tenkte jeg Dette var jo ikke morsomt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Joda, den passer nok den! Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Neida. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? -Hei alle sammen. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Håper dere alle kom dere greit hjem og er friske og raske. Hva er din beste sjekkereplikk? -Priser for å ringe til Norge og innen EU: Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -Sitter i møte. Hva har du å si til ditt forsvar? -Bjørg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #16 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Will do! Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Tror også jeg kunne hatt to av de. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? -Takk for det :-) Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -jaja... Hva er din beste sjekkereplikk? -Doris klarte å komme seg ut her også! Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -En liten oppdatering Hva har du å si til ditt forsvar? -Samme det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? Nei, de har fri fra SFO mandag og fredag. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? Er dere hjemme i kveld så kan vi komme innom med gaver. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? Takk!!! Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Just collecting Aidi so may be a bit late but probably not. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Enig! Hva er din beste sjekkereplikk? Wow, fantastisk!! Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Any news after your appointment? Hva har du å si til ditt forsvar? How precise!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? Du har mottatt 13.0000 til konto nnnn.nn Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? Goo morgen:) Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? Godt nytt år. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? Hei snuppa! Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Så bra, da sjåast vi. Hva er din beste sjekkereplikk? Takk for det. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? Det passer bra, henger med vi. Hva har du å si til ditt forsvar. Sluttspurt hos zizzi(klesbutikk)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Jo kjøre hjemmenifra om 5 min ok? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Er utenfor. Bare kom når du er klar. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Var det noe? Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Skulle de sende den? Hva er din beste sjekkereplikk? -Hva skulle vi finne på da? Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -Hei hvordan går det med deg? Hva har du å si til ditt forsvar? -Ehm. Vet ikke enda. Må se i morra.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Takk! Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -jada, vi tar det som det kommer Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Tror det, har ikke snakket med henne Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Du kan jo se det ann litt. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Uff da.. Hva er din beste sjekkereplikk? -Lykke til Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Dette er mitt nye nr.:xxxxxxx Hva har du å si til ditt forsvar? -Jepp :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #21 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -det går helt fint Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? - Hei, Slutter litt sent i dag. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Ja:) Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Hørtes koselig ut:) Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Oouff... Hva er din beste sjekkereplikk? Kan gjøre det hvis du kommer..! Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - nei nei nei.... Hva har du å si til ditt forsvar? Mandag etter fem?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #22 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Nei vi ville ikke vite kjønnet, men legen sa han så det Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Elsker deg! Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Kan prøve å bygge henne opp på en vanlig stol da. Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Hun er bare helt nydelig. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Dine kontaktlinser er ankommet og klare for henting. Hva er din beste sjekkereplikk? -Husk målet du skulle ta av banet. Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -Godt å ta helg? Hva har du å si til ditt forsvar? - Kan du ringe meg?
PrincessConzuela Skrevet 6. februar 2010 #23 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har touch telefon så det ble litt vanskelig å "holde ned knappen" i fem sek:P men jeg har prøvd;P Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Ok. Takk (Melding i fra ei vennine som jeg ikke er på talefot med i dag:P) Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -hæ? Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? - E tenk på d og då!!! Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Gla i dæ :-* Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -Ok. Var det fint? Hva er din beste sjekkereplikk? -Mener det ja Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -Heia:) Va artig i går;) Hva har du å si til ditt forsvar? -Når kjæm folket?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #24 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Tror nok du får se gutten i fin form i morra! Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -Et hjerte har gått ned, så var det stopp. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -Ok Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? - Da er eldstemann i seng. Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? Gratulerer med dagen! Hva er din beste sjekkereplikk? Hipp hurra og gratulerer med dagen Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? - Gikk for fort, men en nydelig kjloe. Hva har du å si til ditt forsvar? - Grønt nyttårsforsett?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #25 Skrevet 6. februar 2010 Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben? -Har ikke bestilt enda, så er ikke helt sikker på prisen. Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'? -ok, da trenger jeg ikke stresse med d akkurat nå. Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir? -sitter i møte, ringer etterpå om d ikke er viktig Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen? -oki, snille dere! Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du? -neida, trenger ikke d Hva er din beste sjekkereplikk? -drar hjem fra sykehuset nå Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg? -jeg har tatt feil klokkeslett Hva har du å si til ditt forsvar? -yes we do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå