Gå til innhold

Har dere det sånn??


Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 22 og jeg er så plaget med skikkelig lange kynnere som virkelig tar på, både i mage og rygg. Blir rett å slett sliten i magen etter en hel dag tett i tett med kynnere! Jeg har hatt masse kynnere med de andre også, men ikke så tidlig som jeg kan huske...Bør man være obs på dette eller er det bare sånn det er når man har vært gravid flere ganger? Det er så ofte at jeg noen ganger lurer på om det kommer til å skje noe. Er jo redd det skal begynne å "forandre" seg der nede da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse kynnere jeg også. De er ganske ubehaglige. Begynte i uke 17 på meg... Jeg leste et sted at hvis du har det mer en 6 ganger i timen så må du si i fra til legen din, selv om de ikke er vonde eller regelmessige.... (selv om 6 ganger i timen høres ganske regelmessig ut for meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akurat en episode med kraftige kynnere kombinert/etterfulgt med mensmurringer og mageverk. Kynnerene varte i noen timer, mageknip og murringer i 2 dager og en siste dag med stølhet i magen og bakover mot ryggen.

 

Dette var etter en 9 timers arbeidsdag, etterfulgt av 1 times gåtur.

 

Fikk beskjed av jordmor at jeg burde ta det med ro noen dager og det har da også gått seg til.

 

Jeg er også i uke 22.

 

Kynnere er jo bare postivt i den forstand at kroppen gjør seg klar, samtidig kjenner man de tidligere etter flere svangerskap.

Men om de er langvarige og intense er det kroppens måte åsi fra om at man skal ta det med ro og hvile mer.

 

Kanskje manbør holde seg unna trening en liten stund og hvile mer, se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...