Gå til innhold

Rengjøring av vogn


Stinen83

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Har nettopp kjøpt en vogn(svart) til lillegutt som kommer i April, men den har desverre noen flekker som jeg ikke får vekk. Er det noen som har noen gode tips for å få vekk flekker på svarte vogner??

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn middel på flaske (er det "JIF" det heter tro.....) ville jeg prøvd, de er ganske sterke.. Det er bare å spørre dem i butikken, regner med de har litt mer peiling på hvilket produkt som funker best.

Beklager jeg ikke kunne gi deg ett bedre råd..!

Når har du termin da?:)

Koselig å forberede seg til baby kommer!!:)

Jeg er ikke kommet dit ennå, er bare 30 uker..

Men skal bli kjekt å komme igang etter hvert!

 

Kos deg med reingjøringa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja det er mulig jeg kan bruke det, jeg får forhøre meg litt. Takk som svarer :)

Jeg har termin 20 April, så jeg er også 30 uker på vei :)

Hadde egentlig tenkt å ta meg god tid til å kjøpe vogn, men så datt jeg over en snill selger som solgte en slik vogn som eg ville ha i den rette fargen så da slo jeg like gjerne til ;)

Ja, det er utrolig kjekt å kjøpe inn til den lille :)

Hva venter du da? Ser du er 83 modell også?? Er det din første eller har du flere?? Jeg har en stooor jente på 7 fra et tidligere forhold. Er så lenge siden hun var baby så jeg gleder meg stort til å få en baby i hus igjen :)

Når har du termin da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll en bøtte med varmt vann og bland vanish i. Dette tok iallefall gamle ekle flekker i bilen vi kjøpte. Det var gammel brussprut i det lyse taket. Eller så er jo bio.tex gammel og god. Du får se hva som fungerer, men jip hadde jeg droppet å prøve. Det er til bad, kjøkken eller gulv. Spørs hvilke produkter du velger. De er ikke til flekkfjerning.

 

Hilsen god, gammeldags husmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takk for tipset Anonym. Du har sikkert rett :) Vanish er jo en flekkfjerner så det funker sikkert :)

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe....Skjønner godt du gleder deg til ny baby igjen, begynner jo å bli en stund siden sist:) Så bra du fant en vogn du likte:) Ja, jeg er født i 83 ja, litt gøy at du og er det.. Har en jente på 3 år, forholdsvis ganske liten så det blir spennende å se hvordan hun tar det når det kommer en baby til... Jeg er i uke 30 idag med samme termindag den 20 april :) Det blir en jente..... Du da?? :) Hvor skal du føde? :) Gikk fødselen greit sist gang med jenta di? Jeg skulle føde på normal måte, men ble satt igang.. Gikk såpass lenge over termin og hun ville ikke ut, så det endte til slutt med at jeg måtte ta akutt ks..... Uff det likte jeg dårlig...

Håper vi får en bedre opplevelse denne gangen.

Har sagt jeg vil ha epidural, så håper på det :)

 

Gikk det ok med flekkene?:)

 

Ser du fikk et annet tips av en annen her.... =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli fint med en liten igjen :) Åja, samme termindato?? Så rart :) Ja, vognen er litt viktig synes jeg :) Håper du finner deg en også som du liker da :) Åja, da er det jo perfekt aldresforskjell på dem synes jeg :) Ja, det er litt spennende å se hvordan barna reagerer når de får en lillesøster eller bror. Jeg er også litt spent, siden hun har vært enebarn så lenge.

Jeg venter en gutt så det blir nok litt annerledes enn med jenten tror jeg. Spennende :) Jeg tror nok det blir KK i Bergen på meg, selv om jeg ikke er heeelt fornøyd med tilbudene de har nå :S Ja, heldigvis for meg gikk fødselen fint sist gang (selv om hun var stor, over 4 kg ). Hun kom rette veien 3 dager over termin. Har et lite håp om at det vil gå like bra denne gangen, men tør ikke tro for mye :P Jeg fikk forseten epidural... Kan anbefales ;)

Huff, det høres ikke kjekt ut å måte ta ks, håper du slipper unna det denne gangen :)

Hehe... Ja, fikk et tips til. alltid greit med flere alternativer :) Har ikke prøvd ennå da. Får se om jeg får tid i dag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...