julinurket<3 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 trodde det skulle gå bra denne gangen. Vi mistet i sa sist og nå i ma i 4 mnd.... Noen andre som har opplevd dette og alikavel klart det? er det håp for oss?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Å neei, Finner ikke ord. Mistet selv i juli var 14 uker på vei. Synes det var helt forfedelig. Hadde god støtte rundt meg og vi reiste på derie jeg og mannen 2 uker etter inngrepet, det hjalp. Tok meg 3 mnd å bli gravid igjen, men har vært tøft å komme gjennom de 14 første ukene. Er nå i uke 17 og føler meg litt roligere. Har sååå vondt av deg. Sug til deg all den støtten du får og ta den tiden DU trenger på å komme deg i sorgen over å miste et barn så sent. Min baby døde i uke 11. Fikk du noen beskjed tid babyen din døde? Sender deg masse trøsteklemmer, og er her hvis du trenger råd og støtte.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 åååå, nei, så trist Hvor langt var du på vei? Merket du at noe var galt? Har ingen erfaringer å dele, men vil önske dere alt godt. Ta vare på hverandre... Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Så grusomt å høre ... Har dessverre ingen trøstende ord.. Vil bare gi dere min dypeste sympati! Ønsker dere alt godt i fremtiden. Ta godt vare på hverandre nå! STOR klem fra DD
Løvinna30 Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 åh nei. For en trist beskjed :.( Selvfølgelig er det håp for dere, dere kommer vel sikkert til å få ekstra oppfølging da du blir gravid igjen. Klem
MES81 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har opplevd det samme i mars 2006. Helt forferdelig. Jeg merket ikke at noe var galt. Hadde bestilt privat UL i uke 14 fordi jeg var så nysgjerrig, også var det ikke noe hjerteslag... Ble gravid igjen juni samme år, og det svangerskapet gikk helt supert! Er gravid igjen nå med termin i mai. Det er absolutt håp! Selv om det vondt å høre, så er sa/ma kroppens måte å fjerne fostere som ikke er levedyktige på. Desverre får man ikke noe ekstra oppfølgning i senere svangerskap, for ma før uke 16 er relativt vanlig. LYKKE TIL HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå