Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Trenger et sted som ikke dreper lommeboka totalt, så den dritdyre (og oppskrytte) bortover ved Solli plass utgår (den var heller ikke så god at den fortjente å få alle pengene mine). Men må være hyggelig å sitte lenge og drikke vin og skravle og ete.
Gjest ->>- Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Nam Kang? Og ikke hør på de som måtte anbefale Le Meo. De har ikke god sushi, ryktet til tross.
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hei, der er du, ja! Du burde egt etablere egen info-tjeneste-blogg. Takk, skal sjekkes ut.
Gjest ->>- Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ellers har Mitsu i Møllergata nydelig sushi, snodighyggelig service (som ikke nødvendigvis kan noe språk du kan) og relativt bra med bordplass selv om interiørdesignen har mye å gå på. Veldig billig. Jeg er dog ikke sikker på om de har vin.
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Vin må til. Ikke at det ikke er mulig å fnise rabiat og prate på ut- og innpust uten, men dog. Skal man luftes så skal man luftes, og vi gamle luftes sjelden i det kulturelle fellesrommet, vi luftes absolutt mest i hjemme-hos-reportasjer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 ja vin må til. fnis.... du er så vanvittig søt
Mom2Two Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Nodee har byens beste sushi, men dreper lommeboken;) Ellers synes jeg den i Pilsestredet har veldig god sushi, sånn vis a vis Pilestredet park.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 tenker du den i 2 etasje ved siden av bunpris? for der spiser jeg sushi i ett sett... hehe.. men jeg føler ikke at man går ut om man går dit. eller er det en av de andre du tenker på? det kryr av sushi steder i pilesredet
OsloMor Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Lokalkjent i Pilestredet ja lammekjøttmannen, faktisk det andre hjem;)! Spiser bare Sushi fra den lokale sjappa Samurai (kun take away), de har en sinnsykt god ål-maki bl.a. Men, er heller usikker på hvordan det er å sitte der. er jo koselig og ganske nytt, vin har de også. Sushien er ialefall veldig god der:)!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 du har PM på fb som du må svare på samurai er det den som ligger litt nedi veien. ved tunellen? pokker at jeg er så elendig på navn
OsloMor Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Samurai er på riktige sida av elva;): Gamle Oslo/Tøyen;) Du mener den som ligger ved siden av kaffefuglen? Har aldri spist der før, men kaffen på Kaffefuglen er strålende! Klikker meg lynraskt over til FB NÅ!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 du kan ikke først omtale pilesredet som vårt andre hjem også snakke om lokalresturanger og forvente at jeg forstå hva "lokal" nå er
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 Hva tenkes om Nippon Art i Tordenskjolds gate, da?
Gjest ->>- Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Briljant sushi, crappy service, stiv atmosfære. Den er mer et wine-and-dine med svigers før man går i operaen enn det er skratte høyt og spise i mange timer med folk man kjenner nesten for godt og ser alt for sjelden.
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 Drit. For det er sentralt. Men drikker man nok så døyver vel det akilles-betennelser.
stoltmammatilenjente Skrevet 6. februar 2010 #16 Skrevet 6. februar 2010 Jeg spiser kun Sushi hos Jonoe på Grunerløkka, de har den beste sushien.
stoltmammatilenjente Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Jeg spiser kun sushi hos Jonoe på grunerløkka.De har den beste sushien, syns jeg da
Gjest ->>- Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Hvordan vet du det, om du bare spiser der? Neida. Jonoe har utmerket sushi, men luten er ikke så ung, vet du. Det kommer til å gå hardt ut over akillesen å skulle bevege seg helt til Ringnes Park. Er man på de kanter er forresten Kittys i Helgesens gate et fint alternativ også, selv om den aldrende, vietnamesiske furien som sikkert er Kitty sjøl kommer til å gi de som sitter for lenge det onde øye. Hun er egentlig litt søt. Og midt i mellom ligger shabbykinarestaurantske Mekong som også har nydelig sushi og snodigvietnamesisk service, og er særdeles velegnet for utagerende selskapeligheter.
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 www.cosmothai.no God mat og bra priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå