Gå til innhold

Små babyer ute i kulda

Anbefalte innlegg

Skrevet

-4 grader ute. Kan man da bære en baby i bilstol ute i ca. 20 min., eller burde man da heller ta taxi? Hva hadde dere gjort? Har ikke tilgang på verken barnevogn eller bil for øyeblikket av diverse grunner. Ungen er under et halvt år. Vi _må_ ut i dag hele familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er h'n da??? Min har jeg hatt ute i minusgrader siden var kanskje 2 mnd..minus 4 er ikke mye.

Pakk godt,det jeg har gjort er at jeg har hatt et helsepledd rett oppunder ansiktet...nesten over munn..ikke over selve ansiktet da....

Det går sikkert bra....Må dere så må dere.De har godt av frisk luft så lenge det ikke det er iskaldt

Skrevet

-4 er jo ikke så kaldt da om det ikke blåser. Ville heller bært barnet inntil meg enn i en bilstol, for min egen del. Er tungt å bære en bilstol på 10 kg i 20 min.

Nei, for all del, ta ungen med ut. Mine barn har sovet ute i inntil -8 siden de var henholdsvis nyfødt og 4-5 mnd.

Skrevet

Har du bæresele eller lignende? Kanskje et bedre alternativ.

Uansett mener jeg at det går fint, er jo -10 som er grensen. Bare pass på å pakke barnet gått inn, og sjekk h*n ofte :)

(går utifra at vi ikke snakker om 1 uke gammel baby her ;))

Skrevet

Vi får se hvordan det blir.. Men da kommer vi oss ut uten å bruke taxi i alle fall :-D

Skrevet

Jepp. Bra forslag! =) Ungen er langt over en uke gammel, så det går fint. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...