Gå til innhold

Ultralyd igår, er så lykkelig ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd igår og får en deilig liten gutt til :) Han Skal hete Cato :D Navnet har vært bestemt lenge ;) hehe.. Han var frisk og rask og ville ikke holde seg i ro når jordmoren skulle ta mål ;) hehe.. Jeg kunne til og med se den lille guttetissen ;) hehe.. Men jeg og ALLE vennen våres var sikker på at jeg fikk jente denne gangen, men neida ;) Henrik, min mann var den eneste som mente jeg fikk gutt :D Han var jo i skyene ;) Jeg og selvfølgelig :D:D

Har dere forresten sett den nye reklamen på tven, der du ser mange små babyer som får massasje? Får tårer i øynene når jeg ser den og gleder meg så sinnsykt mye til babyen vår kommer :D Har termin 5 juli og vi gleder oss så utrolig masse :D Hadde egentlig termin 15 juni, men ble flyttet fram, så ferien ble spolert ;) BUT WHO CARES? :D:D:D Er i himmelen <3 <3

Har en 3 åring som gleder seg masse :D Han såg bildene fra ultralyden igår og sa med en gang til svigers " Det er babyen i mamma sin mage!" <3 <3 <3 Elsker deg Fabian <3

Er så lykkelig ;)

Masse glede idag :D Har sovet godt i natt, hatt en fin morgen, skal på Baluba (lekeland) med Fabian idag, vennemiddag og filmkveld idag :D Fikk god lønning igår og unnet meg selv ett par nye sko :D Nike shox ;)

Ha en strålende dag folkens :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe moro! Gratulerer! Har også fått tårer i øynene av den derre reklamen =) Hormoner, jah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...