Minimo <3 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Var på ultralyd igår og får en deilig liten gutt til Han Skal hete Cato Navnet har vært bestemt lenge hehe.. Han var frisk og rask og ville ikke holde seg i ro når jordmoren skulle ta mål hehe.. Jeg kunne til og med se den lille guttetissen hehe.. Men jeg og ALLE vennen våres var sikker på at jeg fikk jente denne gangen, men neida Henrik, min mann var den eneste som mente jeg fikk gutt Han var jo i skyene Jeg og selvfølgelig :D Har dere forresten sett den nye reklamen på tven, der du ser mange små babyer som får massasje? Får tårer i øynene når jeg ser den og gleder meg så sinnsykt mye til babyen vår kommer Har termin 5 juli og vi gleder oss så utrolig masse Hadde egentlig termin 15 juni, men ble flyttet fram, så ferien ble spolert BUT WHO CARES? :D:D Er i himmelen <3 <3 Har en 3 åring som gleder seg masse Han såg bildene fra ultralyden igår og sa med en gang til svigers " Det er babyen i mamma sin mage!" <3 <3 <3 Elsker deg Fabian <3 Er så lykkelig Masse glede idag Har sovet godt i natt, hatt en fin morgen, skal på Baluba (lekeland) med Fabian idag, vennemiddag og filmkveld idag Fikk god lønning igår og unnet meg selv ett par nye sko Nike shox Ha en strålende dag folkens
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hehe moro! Gratulerer! Har også fått tårer i øynene av den derre reklamen =) Hormoner, jah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå