Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 nja.... kommer an på hva du mener er lenge. Jeg startet med murringer på ettermiddagen, riene startet kl 3.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Mange timer, men uansett hvor mye husarbeid jeg gjorde, så skjedde det ikke mer. Til slutt gav jeg opp og satt meg ned, og DA begynte det for fullt med en gang. Kroppen vil ikke før man roer seg ned igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 De gjør så syyyyykt vondt nederst på magen - mensensmerter x 15 !!! HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Er de regelmessige, og kjennes det ut som om musklene trekker seg sammen og blir harde?
<3Lykkelig<3 Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Husk puste øvelser, pust rolig inn med nesa og rolig ut av munn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Ja det er nettopp slik det føles.Hvert 10 min. ca. Kom nettopp ut av dusjen for å sjekke om det hjalp. HI.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Ja det er nettopp slik det føles. Kom nettopp ut av dusjen for å sjekke om det hjalp. Hvert 10 min ca. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå