Drømmehagen Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei og gratulerer SÅ mye ))) Kan jeg bare spørre dere om en ting.....hvilke symptomer har dere nå i dag (selv etter påvist graviditet, positiv test/hcg m.m). Har dere fortsatt en form for mensfølelse? Ømme puppper? "Stikkninger" nede i livmoren etc."? Noen som har vondt i holdet? Jeg har ikke testet enda, men har heller ikke fått mensen......så nå begynner jeg nesten å lure litt...*hjelp* Hehe... Takknemlig for svar )
Drømmehagen Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2010 Ja.....der skulle det altså stå hodet, ikke holdet ;o)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Mensmurringer kommer og går, kan bli intense men er ganske kortvarig. Ellers er jeg veldig trøtt.... Brystene er såpass ømme at i natt voknet jeg av at de verket... men det og varierer. Til tider er jeg kvalm, spesielt om morningen. Ellers er det slik at noen ganger når jeg reiser meg el snur meg i sengen er det som om livmoren revner, skikkelig vondt. Har fått en refleks at jeg holder meg under magen når jeg reiser meg Også utflod da, føler konstant for å bytte truse Håper du får positiv test
poppys Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Litt oppfyllt i magen-ellers ingenting.Jeg hadde mere ømme bryster i stimuleringsperioden,men nå er de helt normale-noe som bekymrer meg litt.Eneste symptom å snakke om er økt matlyst-men det trenger jo ikke å være pga graviditeten:-)
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har ømme bryster som kommer og går, samt ganske tydelige blodårer. Mensensmerter som kommer og går. Har mistet lysten på søtsaker og brød. Lager suppe til frokost, hehe Og økt utflod.
Nikkamoren Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Er trøtt og har begynt å føle kvalme. Har hatt blødninger. Har kjent ganske mye i magen omtrendt hele tiden faktisk. Spesielt på ene siden. Kan lett sove på venstre side men ikke andre veien. Brystene er litt ømme. Siden frokost er nevnt så er min nye vane å lage havregrøt med frukt på:-)
Nikkamoren Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Er trøtt og har begynt å føle kvalme. Har hatt blødninger. Brystene er littegranne ømme. Har kjent noe på venstre siden i magen hele tiden synes jeg, til tider ganske mye. Kan lett ligge på venstre siden men ikke andre veien, da blir det feil eller ubehagelig. Siden frokost er nevnt, min nye vane er havregrøt med frukt på :-)
Drømmehagen Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for svar ) Fortsatt ingen mens.....superømme pupper :-/ Ellers så får jeg sånne hetetokter, ubehagelig og jeg blir skjelven for ingenting. Altså det kjennes ut som om at jeg har lavt blodsukker etc. Og blir relativt fort sulten... Skal ta bloprøve over helgen. Spennende ) Lykke til videre alle sammen!
Nikkamoren Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Heisann Lykke til med blodprøve i morgen Drømmehagen. Krysser fingrene for deg! Eureca og dere andre, kan jeg spørre dere hvordan utfloden er? Blank? vannaktig eller hur?
milly vanilla Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Har ingen andre tegn enn at puppene enda er litt ømme,det har di vært siden jeg tok egg.l sprøyta.. Jeg var også svimmel og hadde hetetokter noen dager før positiv test:-) Ønsker deg masse lykke til!!! klem
Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Utfloden er ganske hvit kremaktig og lukter søtt... Ellers er jeg fortsatt supertrøtt og er veldig frossen... Sulten og dårlig matlyst om hverandre Lykke til med svar på blodprøven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå