Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er gravid i uke 11. Har ikke vært til ul enda, men føler selv at alt er tipp-topp (har mistet to ganger før). Skal selge litt ting på finn og før jeg vet ordet av det så ser jeg etter barnevogner. Jeg kom over denne: http://www.finn.no/finn/bap/viewimage?finnkode=20738484&reference=4/207/384/84_1707336703.jpg&adheading=Teutonia+Prestige+kombivogn&adTypeId=67&areaId=5145 Og nå vil jeg ha denne vognen! Har sett på den noen dager, jeg vil, vil, vil. Kjempefin vogn. Bare 1800 kr. Men tenk om ikke alt er så bra likevel i magen? Eller tenk om det er flere? Da er det dumt å kjøpe en vogn før jeg i det hele tatt vet noe mer. Men om du som selger den er her, da vil jeg at du skal vite at du har en kjempefin vogn tilsalgs! Og jeg hadde uten tvil kjøpt den om jeg hadde vært ti uker lenger på vei... *sukk* Hva sier dere? Jeg er bare 11 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Som tvillingmamma, sier jeg vent;-) Jeg ville ventet til du visste hvor mange det var som trengte vognen og til du er litt lengre på vei så du er sikker.. Men som prematurmamma, sier jeg ikke vent for lenge;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Først og fremst.Synst du virkelig at den vognen er så fin?? Vi er jaggu forskjellige gitt.. Å det er vel bare bra men;) Men til poenget, det er vel kansje litt tidlig.. Å kansje du vil skifte meninger mange ganger enda om hvilke vogn du vil ha? Dikker opp fine vogner hele tiden:) Men er du sikker så kjøper du den. Kan jo bare selge den igjen visst det mot all formodning ikke skulle gå bra. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Sukk, nå fant jeg softbag'en som matcher til bare 600 kr... Åhhh.... dette gjør vondt langt inn i sjela mi! ;o)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Ja, heldigvis har vi forskjellig smak, ellers hadde verden vært et kjedelig sted! ;-) Ja, jeg likte denne kjempegodt. Og hadde uten tvil kjøpt den om jeg hadde vært lenger på vei. Men jeg har ikke engang vært på svangerskapskontroll eller ul og selv om jeg har en følelse av at alt er kjempefint, så vet man jo aldri. Og da vil jeg ikke blit sittende med en vogn som er kjøpt i et anfall av optimisme i første trimester. Tror fornuften vinner denne gangen... liker det ikke, men kan ikke kjøpe noe før jeg i det minste har vært på ultralyd. Hmf.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Tja...det mest fornuftige og "riktige" er vel kanskje å vente litt, men spiller det egentlig noen rolle? Du bestemmer jo selv hva og når du vil kjøpe! Bare du husker på at det kan faktisk hende at du ombestemmer deg og ønsker noe annet etter hvert. Men det er vel ikke noe krise heller, du kan alltids selge vogna videre. I verste fall risikerer du et lite økonomisk tap hvis du ikke får solgt til samme pris. Hvis du har lyst så go for it:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Dersom du virkelig har lyst på den så kjøp den :-) Dersom det aller verste skulle skje, så kan du enten spare den til senere eller selge den igjen!! Normalt ville jeg rådet til å vente til etter ordinær ultralyd, men siden dette er drømmevognen din så synes jeg du skal gå for den! Jeg er sikker på at det går bra denne gangen, lykke til med vognkjøp :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kjøpte i 4. måned, tilfeldig at det ble da. Jeg ville ventet til minst uke 15, gjerne enda lenger. Ville ikke kjøpt en vogn usett/uprøvd.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kjøpte i uke 24 og syns egentlig det var tidlig.. ihvertfall når gullet fant det for godt å vente til uke 42 med å komme også Vi var i Sverige på ferie og benyttet sjansen da vi var der, og sparte 2-3000 på det. Ellers hadde jeg nok ventet noen uker til.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kjøpte i uke 16 nettopp fordi jeg fant vogna vi ville ha på tilbud Og får du av en eller annen grunn ikke brukt den nå så får du solgt den eller kanskje brukt den senere! Kjøp den du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå