Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 (Vet det er spurt om tusen ganger før, men søkefunksjonen her suger hårete kamelballer og jeg orker ikke bla meg bakover i alle sidene) Er selv i uke 6 og har sånn oppblåst luftgravidmage, men tenker på den skikkelige magen hehe.. Når kom den for deg? Klarer nesten ikke vente!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Skrekkelig tidlig! Folk begynte å spekulere for harde livet da jeg var i uke 10!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Begynte å få en liten kul rundt uke 12, men først i uke 15-16 jeg så gravid og ikke tykk ut. Nå venter jeg nr tre og magen spratt ut da jeg bikka uke 11...:o/
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Hadde mave(sikkert oppblåst) fra uke 8 og vistes godt fra uke 10. Denne forsvant ikke slik som første gangen, men ble bare avløst av den ordentlige maven etterhvert.
Ranveig R Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Magen var tydeleg for dei fleste rundt veke 16 i begge svangerskap, men eg kunne bruke dei vanlege buksene mykje lenger med andre enn med første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå