Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er veldig stolt over å slutte på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid, etter elleve år med røyken. MEN det er fælt å tenke på, men gruer meg sånn til sommeren uten røyk! Skal ikke begynne igjen, heller ikke festrøyking. Det gjør meg ingenting, da festing er ikke det som står først i tankene mine med en liten baby. Har termin i mars og savner ikke røyken nå, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det da heller. Men det er sommeren. Huff. Jeg får bare tenke på at da har jeg lille gullet mitt å holde på med til enhver tid, og vil ikke ha røyklukt på fingre og klær da. Jenta mi går foran..Måtte bare lufte litt. Dette klarer jeg
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner deg jeg! Det gikk helt greit mens jeg var gravid også,suget var der noen ganger men det var selvfølgelig helt uaktuelt å røyke! Men dumme meg begynte igjen da mini var 6 mnd. Men nå,1 år senere har jeg sluttet og det er så deilig!! Jeg er på fest ca 3 ganger i året og da kan jeg røyke,vet at jeg klarer det for har gjort det før. Masse lykke til,du klarer det hvis du vil!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg sluttet å røyke etter 15 år og over 20 sigaretter om dagen. Dette var dagen FØR vi skulle begyne prøvingen på baby. Og nå 5,5 år senere er jeg fortsatt røykfir. Man må bare tenke at man aldri vil tilbake der man var før. Og alt er faktisk mye bedre uten røyk. Skal ikke si at jeg ikke en sjelden gang fortsatt savner gode stunder med røyken, men de er heldigvis sjeldne og lette å børste av seg når jeg tenker på alt stresset det var rundt det å hele tiden ville ha røyk.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Hi her Det er helt utrolig hvor mye røyk påvirker livet altså, var selvfølgelig vanskelig å slutte (sluttet på dagen), men allikevel ikke, ville ikke utsette babyen for det. Må bare tenke på at nå på sommeren kommer jeg til å ha så mye å gjøre med baby og slikt at røyk har jeg ikke tid til å tenke på. Heldigvis sluttet samboer med røyk og snus samtidig da, så vi er to. Så må man tenke på hvor fælt det ser ut med røyk og barnevogn!
2store+3små Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Les endelig ikkerøyker av allan carr, det tar vekk lysten og den psykiske lysten på røyk,trust me det funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå