ano`num *17.03.10* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Er litt nysgjerrig Hos oss blir det bare han. Tror det har mye med at det er 3.gangen. Sist gjekk det vell mest ved navn siden vi fant navnet veldig tidlig, og var helt sikre. Første gangen var det "det" eller "knøttet".
♥Bubble♥ Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Vår blir kalt Bitteliten eller det hun skal hete
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Hehe.... Her går det i nuskedama eller jentebamsemumsen....
lille-line Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 vårs har fått MASSE kallenavn....pappa kaller han "petrus"- av alle ting... mormor kaller han "ivan" bestefar kaller han "jens" ,grandtante kaller han "bobb-kåre" heheheh...kjært barn har mange navn....men han blir ikkje kaldt NOEN av disse tingene når han kommer ut, de ska æ sørge førr! da ska han bare kalles det han bi å hete jeg selv kaller han bare "lillemann" eller det navnet han mest sånnsynlig blir å hete, men jeg også bynt å si de samme som pappan når vi snakker om han...
lille-line Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 vårs har fått MASSE kallenavn....pappa kaller han "petrus"- av alle ting... mormor kaller han "ivan" bestefar kaller han "jens" ,grandtante kaller han "bobb-kåre" heheheh...kjært barn har mange navn....men han blir ikkje kaldt NOEN av disse tingene når han kommer ut, de ska æ sørge førr! da ska han bare kalles det han bi å hete jeg selv kaller han bare "lillemann" eller det navnet han mest sånnsynlig blir å hete, men jeg også bynt å si de samme som pappan når vi snakker om han...
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 før jeg var helt sikker på kjønnet ble det mye mini, men også hun siden jeg har hatt så sterk følelse på at det blir jente. Etter jeg visste helt sikkert at det er en jente har jeg kalt henne hun og lille tulla <3 <3 <3
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Her i huset kaller vi henne for vesla :-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Jeg sier bare lillebaby, samboer sier enten lillegutten eller sneipen... vordende bestemor kaller han Teodor... Ha ha... syns det er rart å kalle han med navnet sitt ennå (Kevin)... hmm... rart med det, må nok se han først..
FrkBomst&Frø Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Han, bebifis eller bare bebisen. Vi vet heller ikke kjønnet, men har bestemt oss for å tro mest at det bli gutt, magefølelse har ikke lenger noe å si, for vi har nærmest kjørt oss fast i tanken.
tullemor75 Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 Lille My, selv om vi ikke vet kjønn syns vi det passer, for denne lille lager litt rampestreker og krøll for mamma. Jeg har vært plaget av svangerskapskvalme gjennom hele svangerskapet.
pip pip Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 Vi bruker navnet hennes, og bebisen - siden vi holder navnet hemmelig for alle andre
Lilleleen Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Her kaller jeg han for Knøttet, samboeren min har også begynt å kalle han det. Jeg har kalt han Knøttet siden jeg fant ut at jeg var gravid )
*SmurfeMamma* Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 vi kaller han bare for babyn, for det sier storebror:)
Diddels Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Vår baby har fått et langt navn, og vi kaller ham allerede "shortcuten" for dette navnet, eller selvsagt bare for "lille baby" en av grandtantene hans kaller ham for Tjostolf...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 Lillebror. Storebror het toget siden jeg syntes fosterlyden hørtes ut som et tog.
Fifrildi Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Haha. Vi er ikke som alle andre. Vår heter Monsteret.... (et navn hun gjorde seg fortjent til etter at hun sendte meg på sykehus i uke 6 med store smerter *s*)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. februar 2010 #21 Skrevet 6. februar 2010 veslejenta har 2 jenter og 1 gutt fra før )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå