Gå til innhold

Noen som har opplevd å kun spotte ved mens også ingenting mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skjønner jeg ikke så mye av denne kroppen for øyeblikket! Jeg har nemlig spottet i 4 dager snart. Trodde tante rød kom i går da jeg hadde litt friskt blod- men så har det stoppet opp igjen, og gått tilbake til spotting. I tillegg hadde jeg plutselig blankt (?!) utflod i natt med blod. Har som regel spottet 1 eller 2 dager før, men nå begynner kroppen min å irritere meg!! (Tante rød skulle ha kommet i går)

Noen som har opplevd dette?

Vil gjerne i gang med prøvingen så hvis noen ser tante rød så send henne til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjente meg litt igjen her, med det du skriver om blank utflod med blod.. tenker jo at det er tr jeg har hatt, men kun en dag, og ikke mye... så skjønner ingenting jeg... Syns det er rart hvis dette var TR, når den kun har vart en dag. med litt mørk spotting i etterkant... pleier å ha mensen i minst 3-4 dager!!

svaret mitt er sikkert ikke noe hjelp.. bare kjente meg igjen litt =)

Lykke til med prøving! :)

Skrevet

Tror jeg opplever det samme. Hadde SA med utskraping rett før nyttår. Har opplevd dette to ganger nå. Første gang 3 uker etter utskraping, og nå igjen i disse dager (ca 3 uker etter forrige gang). Regner med jeg ikke har hatt eggløsning, og det er derfor det blir slik? Kun 1-2 dager med ørlite, blodtilblandet sekret, så litt brunt (som i avslutn. etter mens), så blankt sekret. Begynte å teste etter eggløsning på dag 8 etter forrige slike "TR", har ikke hatt poitivt utslag enda.

Men detter er vel litt annerledes enn deg, da du ikke nevner noen SA/MA..

Lykke til med prøvingen. Håper vi begge sees inne på 1.trimester om ikke så altfor lenge. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...