Gå til innhold

Facebook............


Med Søtepi i magen;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm.. har veldig lyst, men vi har hemmeligholdt graviditeten helt til nå,å vil ikke at "alle" skal vite det enda heller.. å hvis jeg blir medlem i denne gruppa,så er vel det noe som blir stående offentlig og åpent for alle på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en lukket gruppe;-) Kun for "medlemmer"!!

Jeg har heller ikke gått ut med min graviditet enda;-)

Men jeg tør ikke garantere 100%

Kan jo være noen som kjenner deg der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare medlemmer får se innholdet og hvem som er med, ingen andre :) jeg fikk ikke se noe nå, men har sendt en forespørsel om å være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er med;-)

Men etter jeg vart med som adm. kom det opp på profilen min at jeg hadde skrevet på veggen der. Tror jeg venter ei uke til før jeg skriver noe særlig mere;-)

Er ikke helt offisielt enda.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Men det dukket ikke opp på profilen din at du ble medlem/ administrator, bare at du hadde skrevet på veggen i gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare at jeg hadde skrevet på veggen. men blir nok ganske så avslørt om vennene mine ser det...............

Men fikk slettet det med en gang. Så tror jeg er trygg der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme meg!!! sendte forespørsel om å få bli med i går kveld, rett før jeg gikk og la meg.. da jeg stod opp idag og gikk inn på FB såg jeg til min store forskrekkelse at det kommer opp på profilen min at jeg har blitt med i den gruppa.. og allerede var det mange som hadde kommentert det!! I vill panikk så sletta jeg hele greia om at jeg var blitt med i gruppa, samt kommentarer og alt! Det var jo ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt at "alle" skulle få vite om det.. Jeg er så teit! burde jo tenkt på det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp det jeg mente med at alle kunne se at vi er medlemmer i gruppa,og da er jo ikke akkurat graviditeten hemmelig lenger...

Huff Mummy2be<3 det var det der jeg tenkte å unngå.. hehe,ser for meg at jeg hadde gjort akkurat det samme,sletta alt i panikk å lata som ingenting :P

 

Jeg vil veldig gjerne bli med i gruppa, men ikke riktig enda ;) er 13uker nå da,men vil ikke at familien som ikke vet noe enda skal få vite det over fb..

UL imorgen, pga store blødninger i mitt første svangerskap!! GRUER meg "/

veldig redd for at ting ikke er slik de burde være.. Så vær så snill å kryss alt som kan krysses for meg imorgen å send varme tanker til meg under min ULtime kl 09.00 alle sammen :)))

Håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med ja!:):) Sjekket rett etter jeg la inn innlegget her og da var jeg med :) hehe

Så morsomt! Gøy å se ansiktet på dem man prater med her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som vil bli medlem, men som ikke har sagt det til venner/familie enda:

 

DET VIL KOMME OPP PÅ SIDEN DIN AT DU HAR BLITT MEDLEM I EN GRAVIDITETS-GRUPP.....SÅ VÆR OBS:)

 

Og til dere som allerde har gått på smellen, håper det ordner seg og at dere enten får rodd dere i land eller bruker det som en morsom/flause måte å fortelle det på:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det står ikke på veggen min (som dukker opp i news feed) at jeg har blitt medlem i denne gruppen, så det har nok litt å si hva slags privacy-innstilinger man har?

Men når jeg går under INFO på profilen min, så ser jeg at gruppen står oppført i listen.

 

Hvis noen som har blitt medlem synes det er litt vanskelig å finne gruppen, er enkleste vei å skrive "august" i søkefeltet på FB, så dukker det opp på listen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...