*Stinemor* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Sukk, og jeg som håpet jeg skulle få dilla på noe sunt...
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 hahaha vi har dilla på samme tingen. Nettopp avsluttet 2 liter og er kvaaaaaaalm. Må minne meg selv på grønnsakene...
*Stinemor* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, bra jeg ikke er alene! Er redd for å bli altfor stor i svangerskapet Har hele 15 uker igjen! Er utrulig godt å spise is der og da, men etterpå kommer den dårlige samvittigheten...
Eliida Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ååja, samme her! Is er jo bare sååå godt og kan gjerne spise det hver dag - hele tiden. Er i uke 18 og har lagt på meg 6 kg, så prøver virkelig å styre meg og kun spise is i helgene. Men, strekker helgene fra torsdag til søndag - he, he.
*lenemora* Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 oooooh, ja IS! softis, friskis, sjokoladeis, jordbæris, kunne fortsatt i all evigheten.. mmm! bra sambo har hamstra fra isbilen når den har passert!
Pinguuu Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Eg måtte gå og hente meg isbiter når eg såg overskrifta....ser at det er litt sunnere en deres diller:P
NitaMora Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 nåh... jeg er motsatt... jeg blir kvalm... spydde sist jeg kjøpte softis :´(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå