Knøtte85 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Noen som har planer om det? Jeg har utrolig lyst!! :-) Når er det best å bestille time? I hvilken uke gir best resultat? Tror dere det er lang ventetid? Takk for svar! :-)
Hybelkanina Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hei, vi var på 3D i uke 22, men det er nok egentlig altfor tidlig, selv om det var kjempekoselig å se ham ligge der og suge på tommelen, men han var jo så liten og fortsatt veldig uferdig ) Det er mange som sier at det er best rundt uke 28. Legen vi tok 3D hos mente at uke 30-32 er de beste, da er babyen så godt som ferdig og skal bare vokse seg større. Tror ikke det er så lang ventetid, sikkert litt avhengig av hvor du skal ta det.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 jeg tok 3d da jeg var akkurat 29 uker på vei. ble kjempe fornøyd! lønner seg å bestille i god tid fikk jeg beskjed om.. vet at der jeg tok(ultralydklinikken i lysaker) er det litt ventetid nå fordi de har stor pågang. men om du bestiller noen uker i forveien går nok det helt fint:-) uke 28 skal visst være ypperlig, ikke før:-) hvor er du fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå