Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20822177&sid=xz4dbapvgXz118204 Ja, det ser for jævlig ut, rett og slett. Men det er ca dette jeg kan få i lån. Så har ikke så mye valg liksom. Kan det bli fint med maling, nytt gulv og kjøkken??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Kan sikkert bli ok, men det kommer til å koste en god del ut over kjøpesummen. Jeg har ikke lest boligtesten (hvis det var gjort en slik), men når det står rehabilitering så betyr det stort sett at det er en god del bygningsdeler som trenger oppgradering og at det ikke er nok med bare et par strøk maling. Hvordan er drenering, tak, vinduer (bad/toalett ser man jo må totalrehabiliteres)? Men kjip tomt, da...
1jente+1spire Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 hm.. tror du kan få kjøpe noe mye finere for den totale summen det blir etter du har pusset opp. jeg bor forresten ikke så mangen mil der fra:-) kjempe vanskelig med hus.. vi har nettopp kjøpt oss selv, og gleeeder meg sånn..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg tor det vil koste nærmere million å få dette huset boende, og da forutsetter jeg at tak, vegger, rør, el.anlegg osv er OK, samt drenering. Det ser virkelig for jævlig ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå