:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 jeg lever i en så enkel og fantastisk verden at jeg har blitt så godtroende at det ikke ringer en eneste liten bjelle når det ikke står noe på neglelakken om når den tørker. så jeg går glad og lykkelig hjem, lakerer mine negler og tær og er veldig fornøyd og hele 30 min senere er det pokkers ikke tørt enda! og hvem har tolmodighet til å sitte stille så lenge? også er neglelakken sort også.. akkurat som ikke alle små feil syns som store kratere. og pokker ta kjøpte jeg 4 av samme merke også
tante grusom master of law Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Oj! Hvilket merke er dette? Sikker på at det er neglelakk og ikke sort tjære du har smurt på deg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 de billige drittneglelakkene fra cubus de små søte. hehe.. sort tjære med glitter... hihih
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Neglelakk som ikke tørker på ett minutt suger rompe. Den burde tvangsfores til produsenten. Men takk for inspirasjon, jeg skal lakke mine vakre klør (og den som lever får se hvordan det blir!
Anne-B. Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Neglene mine tåler ikke neglelakk. De blir myke og fliser seg. Eller flaker seg, rettere sagt. Kanskje jeg skulle prøve likevel, jeg knasker jo kalktabletter som en prest for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå