Gå til innhold

Oliva !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange som skal kalle barnet sitt Olivia eller Oliver.. Fy, så fælt navn !! Hvordan kan de kalle barnet sitt det ?? Olivia.. Minner mest om oliven som er DRIT vondt !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da veldig for engasjement!...

Det er mange navn jeg personlig ikke liker så godt, men synes man kan være litt mer åpen for hverandres valg og smak...

Jeg liker Olivia veldig godt men vår prinsesse skal hete Vilde

Skrevet

Jeg synes både oliver og olivia er kjempe fint, selv om det minner meg om oliven....

men det er så syyyykt mange som heter det nå at jeg aldri i verden kunne kalt mitt barn det!

Skrevet

He he. Morsomt innlegg. Vi har verdens nydeligste toåring med verdens fineste navn: Olivia. Så, smak og behag. Og hun eeeeelsker forresten oliven ;-)

Skrevet

Er det virkelig nødvendig å legge ut ett eget innlegg for å si hvor stygt du syntes ett navn er.

Mange navn som ikke faller i smak hos andre,men hold det i det minste for deg selv.

Og ja jeg skal kalle sønnen min Oliver,og blir det jente så er det Olivia.

Og jeg driter i hva andre måtte mene om det.

Skrevet

Må bare flire av sånne innlegg. Smaken er som baken... Finnes mange navn jeg får helt hetta av, men jeg sier da ikke noe. Helt sikkert mange som fnyser av mine navn også.

Selv synes jeg Olivia og Oliver er nydelige navn :)

Det finnes like mange meninger som navn, så hva andre mener om navnevalget ditt skal du gi blaffen i.

Skrevet

Syntes Olivia er veldig fint, jeg. Jeg foreslo det til jenta i magen, men siden vi kjenner et par andre som skal bruke det blir det noe annet.

Hvis dere misliker et navn så sterkt, sier dere det til foreldre som har kalt barna sine det også - sånn direkte?..

Skrevet

Syns Oliver er et nydelig navn vi, så derfor kaller vi lillegutt for det når han kommer til verden :) Hadde jo vært kjedelig om absolutt alle skulle ha lik smak..

Og er vel ikke så veldig rart at det minner deg om oliven, da navnet stammer fra det..

Skrevet

Hehe.. Jeg må si jeg liker begge navnene veldig godt. Men for meg er Oliver litt dyre-navn, da jeg vet om flere hunder/katter/hester med navnet. Olivia heter nabo-jenta her. Tok litt tid å venne seg til, men må si jeg bare liker det bedre og bedre :)

Skrevet

Herregud, er det mulig å gidde å skrive et innlegg om noe sånt!! Jenta mi skal hete Olivia. Ja, det var flere på tråden her inne som har valgt det samme navnet, men om du søker på statistisk sentralbyrå så er det ikke spesielt mange som heter det og ikke mange som fikk det navnet i fjor. De assosiasjonene jeg har til navnet er fra Cosby faktisk, hun lille søte jenta..

Skrevet

Herregud, er det mulig å gidde å skrive et innlegg om noe sånt!! Jenta mi skal hete Olivia. Ja, det var flere på tråden her inne som har valgt det samme navnet, men om du søker på statistisk sentralbyrå så er det ikke spesielt mange som heter det og ikke mange som fikk det navnet i fjor. De assosiasjonene jeg har til navnet er fra Cosby faktisk, hun lille søte jenta..

Skrevet

I love Olivia liksom!

Skrevet

I love Olivia liksom!

Skrevet

Synes faktisk det er barnslig gjort jeg å henge ut navn her inne som stygge! Da får du heller ta det inne på navndebatten!! Du visste at det var mange på 3 tri som skal kalle barnet sitt for Olivia. Nå virker det ikke som de tar seg så nær av det, men alikevell!

Mitt barn skal ikke hete Olivia, men et annet navn som jeg vet blir hengt ut på navndebatten. Jeg må innrømme at det stikker litt selv om jeg vet at smaken er som baken...

Skrevet

Unnskyld meg.. du må ha store problemer!!! Irriterer meg at jeg lar meg hisse opp av en slik person som deg, for du er virkelig ikke verdt min energi.

Du har ingenting på et slikt forum som dette å gjøre. Her skal vi støtte hverandre og skrive oppmuntrenede ting til hverandre. Har du noe negativt å si så hold det for deg selv. Og jeg fatter ikke hvordan det går an å skrive et helt innlegg om at du misliker to navn så sterkt. Skulle gjerne likt å vite hva du skal kalle babyen din og hva du hadde følt om noen hadde uttalt seg om det på den måten du gjør. Barnslig er du!!! Skjerp deg!!!

Skrevet

Ja, det er en del her inne som skal kalle barnet for Olivia. Og for å si det sånn så var det faktisk bare tull det første innlegget. For jeg visste jeg ville fremprovosere de som skal kalle barnet sitt Olivia/Oliver. Det er jo tydeligvis et skikkelig populært navn.

Og innlegget mitt fremstår ikke akkurat som et veldig saklig et. Men uansett, nå fikk jeg sett at det er en del som skal kalle barnet sitt det.

Min gode venninne skal faktsisk kalle barnet sitt det, og jeg synes det er et kjempefint navn FAKTSIK :P BUUURN !!

He he he !

Og ja, jeg skal kalle barnet mitt for Afrodite,,

Skrevet

Ja, det er en del her inne som skal kalle barnet for Olivia. Og for å si det sånn så var det faktisk bare tull det første innlegget. For jeg visste jeg ville fremprovosere de som skal kalle barnet sitt Olivia/Oliver. Det er jo tydeligvis et skikkelig populært navn.

Og innlegget mitt fremstår ikke akkurat som et veldig saklig et. Men uansett, nå fikk jeg sett at det er en del som skal kalle barnet sitt det.

Min gode venninne skal faktsisk kalle barnet sitt det, og jeg synes det er et kjempefint navn FAKTSIK :P BUUURN !!

He he he !

Og ja, jeg skal kalle barnet mitt for Afrodite,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...